بوشهر-ایرنا- در آیینی از کتاب "جدول وقف و ابتدا در قرائت قرآن کریم" به قلم سید علی حسینی در بوشهر رونمایی شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روز چهارشنبه در این آیین گفت: کتاب "جدول وقف و ابتدا در قرائت قرآن کریم" با موضوع قرآن، قرائت و راهنمای آموزشی و شامل مقدمه، باورهای اشتباه پیرامون وقف و ابتدا، نکات ضروری، باب وقف و ابتدا، اهمیت وقف و ابتدا، معنای وقف، سکت و توضیح در ارتباط با آیاتی از سوره‌های قرآن کریم است.

"وحید حیدری" اظهار کرد: این اثر قرآنی آموزشی در ۷۱ صفحه توسط انتشارات قلمداران جنوب روانه بازار کتاب شد.

وی افزود: توجه به بحث آموزش قرآن با بهره‌گیری از راهنمایی‌های علم وقف و ابتدا به صورت دقیق از نکات بارز در مطالب این کتاب است.

حیدری ادامه داد: رونمایی از کتاب و آثار نویسندگان استانی یکی از برنامه‌های هفته کتاب است که می‌تواند در راستای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ترویج فرهنگ قرآنی تاثیرگذار باشد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد: این اداره کل از کتاب‌های آموزشی با موضوع قرآن و علوم قرآنی به صورت ویژه حمایت می‌کند.

کتاب "جدول وقف و ابتدا در قرائت قرآن کریم" با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حجت‌الاسلام علی تقی زاده رئیس دارالقرآن کشور و عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و دیگر مسئولین استانی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رونمایی شد.