بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد با اشاره به استقبال پرشور مردم از سفرهای استانی رییس جمهور گفت: این شور و هیجان مردم نشان دهنده رضایت‌مندی مردم از انقلاب و نظام است که در هرحال همچنان به این ارزش ها پایبند هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در جمع نمازگزاران این هفته بروجرد افزود: یکی دیگر از علت‌های این استقبال پرشور مردم از سفرهای استانی رییس جمهور این است که دولت در حقیقت به صورت زیربنایی اقدامات مطلوبی انجام داده و مشکلاتی همچون تورم به مدیریت ضعیف برخی مدیران بازمی گردد که باید این مدیران را کنار گذاشت.
وی اظهار کرد: متاسفانه برخی مدیران ضعیف را از جایی برمی دارند و در جای دیگری و پست مدیریتی دیگری مشغول می کنند که با این شیوه کاری پیش نمی رود و مشکل حل نمی شود.
امام جمعه بروجرد با تاکید بر استفاده از مدیران کارآمد در لرستان اضافه کرد: اگر در استان ما مشکلاتی وجود دارد و خوب کار نشده نشانه ضعف مدیران است و باید در شیوه مدیریت دقت نظر بیشتری صورت گیرد و مدیران ضعیف حذف شود.
حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه شکست رژیم کودک کش اسراییل قطعی است، ادامه داد: جنایت های رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بی نظیر است با تخریب منازل مسکونی، بیمارستان ها، کشتن زنان و کودکان و خبرنگاران جنایت های فراوانی مرتکب شده است.
وی با بیان اینکه جنایت های رژیم صهیونیستی بدتر از یزید هم بوده است، گفت: به طور قطعی اسراییل توان ادامه این جنگ را ندارد و طولانی شدن این جنگ شهری به ضرر رژیم صهیونیستی است.
امام جمعه بروجرد با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: بسیج یک گروه نیست درواقع بسیج یک فرهنگ است که دربرگیرنده ایمان و اعتقاد، مدیریت جهادی، فرهنگ ایثار و شجاعت، ساده زیستی و صداقت است.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به روز پرستار و سالروز میلاد حضرت زینب (س) افزود: حضرت زینب(س) بزرگترین پرستار میدان کربلا بود و به درستی تولد ایشان به عنوان روز پرستار نام گذاری شده است.
وی با اشاره به اینکه پرستاران کار سختی دارندف اظهار کرد: مسوولان باید به خوبی قدردان کار پرستاران باشند زیرا این قشر در تمام روزهای سال خالصانه زحمت می کشند.