۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85280225
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: آینده جهان متعلق به مسلمانان است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: آینده جهان متعلق مسلمان است و رژیم غاصب و کودک کش اسراییل به زودی نابود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در آیین راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در بروجرد افزود: در ۱۳ آبان دانشجویان پیرو خط امام(ره) هجوم بردند به این جاسوسخانه و اطلاعات با ارزشی از دخالت‌ها و جاسوسی های آمریکا در ایران به دست آمد.

وی اظهار کرد: قبل از ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۸ هیچ کس حق نداشت بر روی دیوار سفارت آمریکا یک خط بیاندازد، ولی با آغاز انقلاب سفارت آنان تسخیر شد.
امام جمعه بروجرد با بیان اینکه آمریکا همواره بر علیه انقلاب اسلامی توطئه می‌کند، اضافه کرد: همچنان که در این سال‌ها دشمنان با ایجاد فتنه در ایران به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند و با همدلی و همراهی مردم با بصیرت ایران اسلامی همیشه این توطئه ها و ترفندها خنثی شده اند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه روزانه تعداد زیادی از زنان و کودکان در غزه با جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی به شهادت می رسند، تاکید کرد: رزمندگان مقاومت فلسطین با عملیات طوفان الاقصی رژیم اسرائیل را با شکست سهمگینی روبرو کردند.

امام جمعه بروجرد افزود: رژیم صهیونیستی برای جبران خسارات وارده، موشک باران مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مدارس را در پیش گرفته است.

۱۳ آبان روز بصیرت و غرورآفرینی ملت ایران است

فرماندار بروجرد گفت: ۱۳ آبان روز بصیرت و غرورآفرینی ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی است.

مسلم مرادی اظهار کرد: ۱۳ آبان روز بصیرت و روزی است که همه مسلمانان آزاده جهان خشمگین و ناراحت از جنایت های استکبار و صهیونسیت جهانی هستند.

وی افزود: امروز می بینیم که در قلب آمریکا، انگلستان و فرانسه قلب های مردم آزاده از جنایات های اسراییل غاصب و استکبار جهانی به دردآمده و از این کشورها فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل به گوش می رسد.
فرماندار بروجرد گفت: این جنایت ها توسط این جنایتکار عالم آمریکای خائن و خبیث اتفاق می افتد هواپیماهای آمریکایی بر سر ملت فلسطین و غزه فرود می آید که دلیل آن شکستی است که در حملات غرورآفرین و بی نظیر طوفان الاقصی افتاد.

مرادی بیان کرد: شکست و رسوایی اطلاعاتی و امنیتی و نظامی اسراییل بود که خود را سومین ابرقدرت دنیا می دانست در حالی که روزانه هزاران نفر از آنها کشته و دستگیر می شود و شهرک های آنها تخلیه و اتباع خارجی آنها فرار کردند.

وی ادامه داد: اقتصاد اسراییل در حال زمین گیر شدن است، امروز ارتش رژیم غاصب صهیونیستی شجاعتش را از دست داده و توان رویارویی با نیروی حماس و رزمندگان جبهه مقاومت را ندارد.
مرادی با بیان اینکه غزه یک زندان رو باز است، گفت: امروز حزب الله، انصارالله و همه و همه آمده اند اگر اسراییل غاصب دست از پا خطا کرد آخرین ستون های لرزان آن را بریزند.
وی با تاکید براینکه همه ما باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دیداری که با ایشان داشتیم فرمودند کار اسراییل تمام است همه باید دعا کنیم پیروزی برای جبهه اسلام نزدیک است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha