گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد گفت:‌ رژیم غاصب صهیونیستی با استمرار جنایتها در فلسطین اشغالی و از جمله نوار غزه سند نابودی خود را امضا کرده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود:‌ حدود ۴۵ روز از جنگ غزه می گذرد و مردم جهان از یک سو شاهد جهاد خالصانه و مقاومت شجاعانه و ایثار و فداکاری مظلومانه ملت فلسطین و از سوی دیگر شاهد جنایات جنگی و کشتار بی رحمانه کودکان و زنان و بمباران مناطق مسکونی و بیمارستان ها مدارس و مساجد توسط رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

وی ادامه داد:‌ رژیم صهونیستی با وجود حمایتهای آمریکا و اروپا و سرمایه داران صهونیستی توان ادامه جنگ طولانی مدت را ندارد چون نیروهای این رژیم اشغالگر محدود است و نیروهای احتیاط و ذخیره این رژیم توان مقابه با نیروهای ورزیده و شهادت طلب حماس و جهاد اسلامی را ندارند و مقامات کاخ سفید هم نسبت به طولانی شدن جنگ به جهت ورود همه جانبه حزب الله لبنان و انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق نگران و بیمناک هستند.

امام جمعه گناباد گفت:‌ اقتصاد رژیم اشغالگر قدس آسیب پذیر است و حمله های موشکی و پهپادی به بنادر این رژیم فعالیتهای عادی را مختل و به روند واردات و صادرات آن ضربه های مهلکی وارد می کند همچنین در داخل رژیم غاصب صهیونیستی مخالفتها با دولت جنگ طلب نتانیاهو افزایش یافته و به تظاهرات منجر شده است.

صادقی نسب افزود:‌ ادامه جنگ احساسات مسلمانان را جریحه دار کرده و جنگ غزه در حال فرسایشی شدن است و این جنگ برای رژیم صهیونیستی با وجود همه جنایات و دادن تلفات قابل توجه و هزینه های سنگین به جز بدنامی جهانی دستاورد چندانی نداشته است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.