رژیم صهیونیستی با جنایات در غزه سند نابودی خود را امضا کرده است

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد گفت:‌ رژیم غاصب صهیونیستی با استمرار جنایتها در فلسطین اشغالی و از جمله نوار غزه سند نابودی خود را امضا کرده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود:‌ حدود ۴۵ روز از جنگ غزه می گذرد و مردم جهان از یک سو شاهد جهاد خالصانه و مقاومت شجاعانه و ایثار و فداکاری مظلومانه ملت فلسطین و از سوی دیگر شاهد جنایات جنگی و کشتار بی رحمانه کودکان و زنان و بمباران مناطق مسکونی و بیمارستان ها مدارس و مساجد توسط رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

وی ادامه داد:‌ رژیم صهونیستی با وجود حمایتهای آمریکا و اروپا و سرمایه داران صهونیستی توان ادامه جنگ طولانی مدت را ندارد چون نیروهای این رژیم اشغالگر محدود است و نیروهای احتیاط و ذخیره این رژیم توان مقابه با نیروهای ورزیده و شهادت طلب حماس و جهاد اسلامی را ندارند و مقامات کاخ سفید هم نسبت به طولانی شدن جنگ به جهت ورود همه جانبه حزب الله لبنان و انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق نگران و بیمناک هستند.

امام جمعه گناباد گفت:‌ اقتصاد رژیم اشغالگر قدس آسیب پذیر است و حمله های موشکی و پهپادی به بنادر این رژیم فعالیتهای عادی را مختل و به روند واردات و صادرات آن ضربه های مهلکی وارد می کند همچنین در داخل رژیم غاصب صهیونیستی مخالفتها با دولت جنگ طلب نتانیاهو افزایش یافته و به تظاهرات منجر شده است.

صادقی نسب افزود:‌ ادامه جنگ احساسات مسلمانان را جریحه دار کرده و جنگ غزه در حال فرسایشی شدن است و این جنگ برای رژیم صهیونیستی با وجود همه جنایات و دادن تلفات قابل توجه و هزینه های سنگین به جز بدنامی جهانی دستاورد چندانی نداشته است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha