۲۷ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۳۸
کد خبر: 80281516
T T
۰ نفر
راه حل مساله فلسطين بازگشت آوارگان و برگزاري همه پرسي است

گناباد - نماينده مردم گناباد و بجستان در مجلس شوراي اسلامي گفت: راه حل مساله فلسطين بازگشت آوارگان فلسطيني به كشورشان و برپايي همه پرسي در آن سرزمين است.

حجت الاسلام 'محمد رجایی' در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه گناباد و پس از راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهر، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یك هدیه به مردم فلسطین بود و هدف از نامگذاری روز جهانی قدس نیز اتحاد مسلمانان و رساندن صدای مظلومیت ملت فلسطین به گوش مردم دنیا بوده است.

وی گفت: امروز حتی در كشورهای حامی و پشتیبان صهیونیستها مانند انگلیس تظاهرات با شكوهی در مقابل سفارتخانه های رژیم صهیونیستی و آمریكا برگزار می شود.

او ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اتفاقی بسیار مهم در مبارزات ضد صهیونیستی رخ داد و آن ورود مذهب به عرصه مبارزه بود كه موجب شد رژیم غاصب فلسطین كه تا آن زمان در تمامی نبردها با كشورهای قدرتمند عربی موفق بود در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان و جنگ 22 روزه در برابر حماس شكست بخورد زیرا در هر دو این گروهها محور قیام بر اساس آموزه های دین اسلام بود.

وی افزود: حمایت ایران و نظام سوریه به رهبری بشار اسد از حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه موجب شد صهیونیستها به فكر انتقام جویی از ایران و سوریه بیافتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی درصدد برآمد انتقام خود را از ایران در فتنه سال 88 و با هدف براندازی نظام بگیرد كه با تدبیر رهبر فرزانه نظام این توطئه خنثی شد و اكنون نیز به سراغ نظام و دولت سوریه رفته است.

حجت الاسلام رجایی یكی از دلایل صهیونیستها برای اشغال سرزمین فلسطین را موضوع هولوكاست و یهودكشی نازیهای هیتلری در جنگ جهانی دوم دانست و اظهار داشت: هولوكاست در ابعادی كه غرب و صهیونیستها مدعی هستند مورد تردید است و نیز چرا ملت فلسطین باید تاوان یهودكشی نازیها را بدهد لذا در مجموع می توان طرح بحث هولوكاست را بهانه ای برای اشغال فلسطین دانست.

1922/659
۰ نفر