ساوه - ایرنا - کارشناس جبهه مقاومت و همرزم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: عملیات طوفان الاقصی صدای شکستن استخوان‌های صهیونیست را به گوش جهانیان رساند.

به گزارش ایرنا،‌ سردار عبدالفتاح اهوازیان روز جمعه در اجتماع بسیجیان ساوه با عنوان شکوه اقتدار، اظهار کرد: با وجود اینکه غزه ۱۷ سال در محاصره نظامی قرار داشت، با انجام عملیات طوفان الاقصی که بیش از یکسال توسط جبهه مقاومت برنامه‌ریزی شده بود، با موفقیت به مرحله اجرا رسید.

وی اضافه کرد: نیروهای جبهه مقاومت با این علمیات، هیمنه شکست خورده رژیم صهیوینستی را پیش روی جهانیان به نمایش گذاشتند و این رژیم در پی تلافی این شکست اقدام به کشتار غیرنظامیان در نوار غزه کرد.

وی، با اشاره به هفته بسیح و سالروز تاسیس این نیرو به دستور امام راحل اظهار کرد: تشکیل بسیج خارج از اداره انسانی بود و امروز به واسطه عملکرد خود در دفاع مقدس، مقابله با ترور در شهرها، حمله به ساختار دشمنان، تاثیرگذاری در جبهه مقاومت و بیداری آزادی خواهان تاثیر خود را در جهان گذاشته است.

سردار اهوازیان گفت: همچنین به واسطه این تفکر در کنار اقدامات توسعه‌ای کشور، ایران از لحاظ نظامی به نقطه‌ای رسیده که ۱۰ها کشور دنیا برای خریداری ادوات نظامی ایران درخواست داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه هم در این آیین گفت: تفکر بسیج هم اکنون پس از چهار دهه باعث بیداری همه جهانیان شده و این بیداری باعث شد که حرف اول و آخر جهانیان را کدخداها نزنند و نتوانند با زور و ظلم در دنیا حکومت کنند.

سرهنگ علیرضا مهدی با بیان اینکه این نتیجه با رهبری داهیانه و پیامبرگونه امام خمینی(ره) حاصل شده است، افزود: امام راحل به فاصله چند روز از تسخیر لانه جاسوسی با بسیج مردمی، تهدید را به فرصت تبدیل کرد و مردم را به صحنه آورد که هم اکنون نتایج خود را در دنیا نشان می‌دهد که توانسته به چه شکلی بیداری مردم جهان را تغییر داده‌اند.

وی با اشاره به خدمات بسیج در شهرستان ساوه، گفت: تابستان امسال ۲۴ مدرسه به کمک مردم، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس مرمت و بازسازی شده و در کنار آن ساخت استخرهای پرورش ماهی، بسته‌های معیشتی، سرویس‌های جهیزیه، احداث کانال‌های آب روستایی، اعزام گروه‌های پزشکی از دیگر اقدامات انجام یافته توسط این نیرو است.