ساری- ایرنا - مشاور عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منافقان داخلی سوهان روح رزمندگان و دوستداران انقلاب هستند و آنان بدانند تا رزمندگان اسلام هستند انقلاب با قدرت پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار سید مرتضی میریان روز شنبه در یادواره ۳۴ شهید حوزه مقاومت خندق که در روستای شیخ آباد بخش مرکزی آمل برگزار شد، افزود: رزمندگان دفاع مقدس و همه ملت با بصیر باید تا آخر رزمنده بمانند، زیرا رهبری فرمودند: "انقلابی بودن مهم نیست انقلابی ماندن مهم است".

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح با یک هدف از امنیت و اقتدار ایران اسلامی دفاع می‌کنند زیرا همگی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم اظهار داشت: اگر پیرو ولایت‌فقیه باشیم و یقین داشته باشیم که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خداوند نیست، پیروز خواهیم شد.

مشاور عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در همه عرصه‌ها باید مدیریت انقلابی و جهادی پیاده شود، شاخص ما برای مدیریت جهادی باید شهدا باشند.

وی با اشاره به اینکه ملت درچند دهه گذشته به واسطه تحریم های ظالمانه دشمن در شدیدترین فشارهای اقتصادی و کمبودهای رفاهی و زندگی قرار دارند، گفت، مردم با همین این شرایط و سختی‌ها ناراضی نیستند، اما از بی عدالتی ها و نابرابری در برخی امتیازها در کشور به شدت گله مند هستند.

سردار میریان فزود: امروز دشمنان قصد اختلاف انداختن بین مردم را دارند، بازی غرب پرست‌ها اختلاف در نظام است که باید مراقب باشیم.

وی ادامه داد: اختلاف و دودستگی بازی دشمن است و دراین شرایط هم متاسفانه برخی فقط به دنبال منافع خود هستند، اما ملت بصیر و آگاه ایران یک دل و یک‌صدا در مسیر انقلاب به راه خود ادامه می‌دهند.

مشاور عملیات سپاه پاسداران در ادامه با تاکید براینکه انقلابی ماندن بسیار حائز اهمیت است و انقلابی ماندن یعنی پای حرف امام ایستادن و در این مسیر بتوان تا آخر ایستاد، تصریح کرد: متاسفانه، امروز عده‌ای خود را به درخت تنومند انقلاب چسبانده‌ و دین را به بازی گرفته‌اند که باید این افراد رسوا شوند.

وی ادامه داد: انقلابی ماندن یعنی پای انقلاب و نظام و ولایت ماندن است، در ایران اسلامی لیبرال‌ها و غرب پرست‌ها نباید مسئولیت بگیرند.

سردار میریان با اشاره به اینکه بهترین سرمایه های این کشور جوانان و نخبه های متعهد و وفادار به کشور هستند، تصریح کرد، متاسفانه عده ای از مدیران داخلی که تفکرهای باطل غربی دارند، همچنان در بدنه های اجرایی کشور دارای مسئولیت هستند و نمی‌خواهند که نخبگان وارد مجموعه تحولی و کاری کشور شوند.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج بهترین فرصت برای بازخوانی رشادت‌ها و ایثارگیری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و نیز خدمات بی منت بسیج در امر سازندگی کشور در دهه های اخیر بوده است، از مقام شامخ ۳۴ شهید حوزه مقاومت خندق و ویژه سه شهید روستای شیخ آباد بخش مرکزی آمل تقدیر و ادای احترام کرد.