مشاور فرمانده سپاه: تمدن مدرن دروغین غرب در جنگ غزه آسیب دید

تبریز-ایرنا- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین و بزرگترین دستاورد جنگ غزه را ضربه به تمدن مدرن دروغین غرب و شعارهای مربوط به حقوق بشر آنها عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «ابراهیم جباری» روز جمعه در همایش اقتدار بسیجیان تبریز، اظهار کرد: امروز افکار جهانیان به خوبی دریافتند که همه این شعارها ادعاهایی بیش نیست و دیگر مردم جهان حرف های غربی ها درباره حقوق بشر را باور نمی کنند و به همه کودک کشی صهیونیست ها ثابت شده است.

وی افزود: مردم مقاوم فلسطین پس از ۷۵ سال تحقیر و تحمل رنج ها و سختی های بسیار، تصمیم دارند به جای هر روز کشته شدن یک بار با عزت و سربلندی کشته شوند اما هرگز تن به خواری و مقاصد پلید اشغالگران سرزمین های خود نخواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه جنگ غزه تنها با خاتمه جرم و جنایت و حفظ حرمت قدس شریف پایان می یابد، اظهار کرد: امروز مردم غزه و فلسطین و گروه های مقاومت تصمیم جدی دارند تا راه را تا انتها و آزادی سرزمین های اشغالی ادامه دهند و شهادت یا آزادی را می طلبند.

جباری ادامه داد: باید توجه داشت که نبرد بین اسرائیل غاصب و گروه های مقاومت تمام شدنی نیست ، چون مبارزه با اسرائیل ادامه دار است و راه مردم فلسطین متوقف نخواهد شد، چراکه ۷۵ سال تحقیر و با ذلت کشته شدن را دیگر بر نمی تابند.

وی با تاکید بر اهتمام ویژه فلسطینی ها برای تداوم مبارزه با اشغالگران قدس، یادآور شد: آتش بس در غزه به هیچ عنوان پایدار نخواهد بود.

وی یادآور شد: به طور قطع فارغ از هر گونه سناریوهای آتش بس و سایر موارد، پیروز این جنگ مردم فلسطین است، چون رژیم غاصب اسرئیل ضربات بسیار سنگین و سهمگین در جریان این جنگ چند روزه متحمل شده است که جبران آن هرگز محقق نخواهد شد.

سردار جباری ضربه به اوضاع اجتماعی و داخلی رژیم اسرائیل را از جمله پیامدهای مهم و بسیار تاثیرگذار جنگ اخیر دانست و گفت: امروز یهودی ها که در سرزمین های اشغالی سکونت دارند به خوبی فهمیده اند که این مکان سرزمین موعود نیست و در اراضی اشغال شده زندگی می کنند.

وی ضربه به ارتش رژیم صهیونیستی را از دیگر آثار جنگ اخیر غزه خواند و با اشاره به ادعاهای بزرگ اسرائیل از اینکه دارای قوی ترین ارتش منطقه است، اظهار کرد: تنها ۲ هزار نفر از رزمندگان حماس در عرض چند ساعت از دیوارهای بتنی اسرئیل عبور کرده و موانع ۱۰ گانه بسیار پیچیده و سخت را کنار زدند و وارد اراضی اشغالی شدند که این امر توخالی بودن ابهت ارتش آنها را به رخ جهانیان کشید.

سردار جباری با بیان اینکه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل نیز در این جنگ از هم پاشیده شد، افزود: آنها که ادعای رصد اطلاعاتی منطقه را داشتند به طور کامل در جهان و بین افکار عمومی رسوا شدند.

وی با اشاره به انتشار برخی مطالب کذب در فضای عمومی کشور از سوی عده ای ضدانقلاب درباره اینکه وارد شدن ایران به جنگ غزه آثار و لطمات بیشتری را به کشور تحمیل می کند، تصریح کرد: یقین بدانید جمهوری اسلامی ایران هرگز وارد جنگ نمی شود و این شایعه پردازی ها از سوی همان افرادی مطرح می شود که در سال ۱۳۸۸ فتنه انگیزی کردند و باعث تشدید تحریم ها علیه ملت ایران شدند.

جمهوری اسلامی ایران هرگز وارد جنگ نمی شود و این شایعه پردازی ها از سوی همان افرادی مطرح می شود که در سال ۱۳۸۸ فتنه انگیزی کردند و باعث تشدید تحریم ها علیه ملت ایران شدند.

وی ادامه داد: توصیه ما به این افراد کوتاه فکر این است که سکوت اختیار کرده و هرگز درباره مسایل کشور با وجود رهبری آگاه، شجاع و مدبر وارد نشوند، چون سال ها کشور در دست آنها بود که عملکردشان امروز پیش چشم مردم است.

سردار جباری با بیان اینکه گروه های مقاومت هرگز از ایران دستور نگرفته و بر اساس هوشمندی خود عمل می کنند، یادآور شد: آنچه در این میان به ما مربوط است این است که پای آرمان های مردم فلسطین ایستاده ایم و هر تصمیمی که گروه های مقاومت بگیرند مورد حمایت ماست، اما اگر دشمن بخواهد پای ایران را به جنگ بکشاند تردید نکنید چندین بار تلآویو شخم زده خواهد شد.

به گفته وی گروه های مقامت و حماس نابودشدنی نیستند و ادعای رژیم اسرئیل مبنی بر از بین بردن این گروه ها دروغی بیش نیست.

مشاور فرمانده سپاه با اشاره به اینکه سرچشمه توسعه و گسترش جبهه مقاومت نشات گرفته از هشت سال دفاع مقدس و تفکر بسیجی حاکم بر جمهوری اسلامی ایران است، گفت: بسیج اروز الگوی گروه های مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن، عراق و سوریه است.

سردار جباری بر آمادگی بسیج برای دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب و نیز حریم کشور تاکید و اضافه کرد: بر اساس فرمایشات رهبری که بهترین و گیراترین تعابیر را درباره بسیج دارند، این نیرو ی مردمی یک فرهنگ، تفکر و اندیشه است که همواره در عرصه های اساسی زندگی پیشرو بوده و در صحنه ها حاضر شده است.

وی جنگ شناختی دشمنان علیه ملت ایران اسلامی را بسیار مهم دانست و با بیان اینکه باید در این عرصه مجهز شویم و جوانان کشور را برای مقابله با این هجمه ها آماده کنیم، از اینکه در این عرصه ضعیف عمل می شود، ابراز تاسف کرد و افزود: باید گام های بسیار محکم و پایداری در آماده کردن جوانان به خصوص در فضای مجازی برداشته شود که در این حوزه کم کاری هایی در گذشته صورت گرفته است.

سردار جباری یکی از آثار منفی جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان علیه ایران را تغییر جایگاه ها و عوض کردن جلاد و شهید عنوان کرد که این قضیه در جریان اغتشاشات پارسال به عینه مشاهده شد.

مشاور فرمانده سپاه: تمدن مدرن دروغین غرب در جنگ غزه آسیب دید
همایش اقتدار بسیجیان با حضور گردان های امام حسین(ع) و کوثر در تبریز

به گزارش ایرنا، فرمانده لشکر عاشورا نیز در این همایش با تاکید بر نقش بسیج در الگودهی به مسلمانان و آزاده های جهان، گفت: افکار بسیجی که با بنیانگذاری جمهوری اسلامی نمود یافت، در تاریخ بشیریت بی نظیر است به طوری که بسیج امروز به افتخار ایران و جهان اسلام تبدیل شده است.

سردار «اصغر عباسقلی زاده» تعابیر و تفاسیر امام راحل و مقام رهبری درباره بسیج و بسیجیان را نشان دهنده کارکردهای مثبت و کارنامه درخشان این نیروی مردمی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بسیج اسلام را نجات داده است، یادآور شد: این نیروی مخلص خدا با فداکاری و از جان گذشتگی های خود در طول سال های پس از انقلاب در صحنه های گوناگون اعم از دفاع مقدس، سازندگی، عمران و آبادانی و محرومیت زدایی، فعالیت های آموزشی و بهداشتی، عملکردی بی مانند داشته است.

عباسقلی زاده ادامه داد: در حال حاضر بسیج مایه بیداری جهانیان شده و وجدان خفته را علیه ظلم و ستم رژیم های فاسد از جمله اسرائیل بیدار کرده است.

به گزارش ایرنا، در آستانه پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) همایش اقتدار بسیجیان در سایر نقاط آذربایجان شرقی هم برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha