اهواز - ایرنا - دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان گفت: با عیرضا دبیر هیچ مشکلی نداشته و معتقدم او زحمات بسیاری برای کشتی ایران کشیده است.

به گزارش ایرنا سعید عبدولی چهارشنبه شب در حاشیه مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های فدراسیون، از کشتی‌گیران ملی‌پوش به خوبی حمایت می‌شود همچنین امکانات و تجهیزات خوبی در کمپ تیم‌های ملی وجود دارد که در ۱۵ سال حضورم در تیم‌های ملی، چنین امکاناتی ندیده‌ بودم.

وی در خصوص عملکرد تیمش در مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر افزود: همه بچه‌های استان به لحاظ نتیجه‌گیری، عملکرد خوبی داشتند و انتظارات کادر فنی را برآورده کردند هر چند از همه پتانسیل خود استفاده نکردیم.

مدیر فنی تیم کشتی فرنگی گروه ملی فولاد ایران گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از این مسابقات صورت گرفت و این امر موجب شد که بچه‌های استان با اعتماد به نفس بالایی روی تشک بروند.

وی در خصوص آینده مربیگری خود در ایران بیان کرد: اگر خدا بخواهد یا در شهرستان اندیمشک و یا در تیم ملی کار مربیگری خود را ادامه خواهم داد و امیدوارم بتوانم به کشتی کشورم خدمت کنم.

عبدولی در خصوص اتفاقات پیرامون خود در بیرون از تشک کشتی گفت: اگر خارج از تشک تندی کرده و یا زبانم نمی‌چرخد، مردم به ما ایراد نگیرند چون منظوری ندارم.

بر اساس این گزارش تیم کشتی فرنگی گروه ملی فولاد ایران عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد.