۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85307268
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عبدولی: دبیر برای کشتی ایران زحمات بسیاری کشیده است

اهواز - ایرنا - دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان گفت: با عیرضا دبیر هیچ مشکلی نداشته و معتقدم او زحمات بسیاری برای کشتی ایران کشیده است.

به گزارش ایرنا سعید عبدولی چهارشنبه شب در حاشیه مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های فدراسیون، از کشتی‌گیران ملی‌پوش به خوبی حمایت می‌شود همچنین امکانات و تجهیزات خوبی در کمپ تیم‌های ملی وجود دارد که در ۱۵ سال حضورم در تیم‌های ملی، چنین امکاناتی ندیده‌ بودم.

وی در خصوص عملکرد تیمش در مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر افزود: همه بچه‌های استان به لحاظ نتیجه‌گیری، عملکرد خوبی داشتند و انتظارات کادر فنی را برآورده کردند هر چند از همه پتانسیل خود استفاده نکردیم.

مدیر فنی تیم کشتی فرنگی گروه ملی فولاد ایران گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از این مسابقات صورت گرفت و این امر موجب شد که بچه‌های استان با اعتماد به نفس بالایی روی تشک بروند.

وی در خصوص آینده مربیگری خود در ایران بیان کرد: اگر خدا بخواهد یا در شهرستان اندیمشک و یا در تیم ملی کار مربیگری خود را ادامه خواهم داد و امیدوارم بتوانم به کشتی کشورم خدمت کنم.

عبدولی در خصوص اتفاقات پیرامون خود در بیرون از تشک کشتی گفت: اگر خارج از تشک تندی کرده و یا زبانم نمی‌چرخد، مردم به ما ایراد نگیرند چون منظوری ندارم.

بر اساس این گزارش تیم کشتی فرنگی گروه ملی فولاد ایران عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha