لارستان-ایرنا-فرماندار گراش از اجرای طرح آبرسانی به روستای زینل آباد و آغصه از توابع بخش ارد خبر داد و گفت: تأمین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم در اولویت قرار دارد و به همین منظور طرح جهاد آبرسانی برای رفع مشکل تعدادی از روستاهای شهرستان از جمله زینل‌آباد و آغصه با سرعت بیشتری در حال اجراست.

به گزارش ایرنا، محمود طاهرزاده یکشنبه در بازدید از روستاهای زینل آباد و آغصه، افزود: پروژه آبرسانی به روستای زینل آباد به طول ۱۴کیلومتر شبکه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان آب و فاضلاب، محرومیت‌زدایی و مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال اجراست و به زودی طرح آبرسانی به روستای آغصه به طول ۹/۵ کیلومتر با مشارکت سپاه آغاز می‌شود.

وی از احداث مخزن ذخیره آب بتنی ۲۰۰ متر مکعبی در روستای زینل آباد خبر داد و افزود: این پروژه برای تحت پوشش قرار دادن جمعیت ۸۰۰ نفری روستای زینل آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، محرومت زدایی و مشارکت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه گراش طراحی و آماده بهره‌برداری است.

فرماندار گراش با تأکید بر ضروت توسعه زیرساخت‌ در مناطق روستایی و کم برخوردار، گفت: محرومیت‌زدایی و توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در مناطق روستایی و کم‌برخوردار است.

حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان، گراش، خنج، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به بررسی و احصا مشکلات روستاهای بخش ارد، گفت: این بررسی و پیمایش‌ها با هدف توسعه متوازن این منطقه از شهرستان گراش انجام شده و تحقق نیازهای مردم را تا پایان دوره نمایندگی پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: اجرای طرح آبخیزداری در روستای آغصه، آسفالت و بهسازی روستاهای زینل آباد و آغصه، ساخت پل ورودی روستا آغصه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، ساخت جاده بین مزارع و بازنگری طرح هادی از جمله طرح های است که در این روستاها جهت توسعه زیرساخت ها در حال اجراست.

شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۵ کیلومتری شیراز واقع است.