فرماندار گراش:آبرسانی به روستاهای زینل‌آباد و آغصه شتاب می‌گیرد 

لارستان-ایرنا-فرماندار گراش از اجرای طرح آبرسانی به روستای زینل آباد و آغصه از توابع بخش ارد خبر داد و گفت: تأمین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم در اولویت قرار دارد و به همین منظور طرح جهاد آبرسانی برای رفع مشکل تعدادی از روستاهای شهرستان از جمله زینل‌آباد و آغصه با سرعت بیشتری در حال اجراست.

به گزارش ایرنا، محمود طاهرزاده یکشنبه در بازدید از روستاهای زینل آباد و آغصه، افزود: پروژه آبرسانی به روستای زینل آباد به طول ۱۴کیلومتر شبکه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان آب و فاضلاب، محرومیت‌زدایی و مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال اجراست و به زودی طرح آبرسانی به روستای آغصه به طول ۹/۵ کیلومتر با مشارکت سپاه آغاز می‌شود.

وی از احداث مخزن ذخیره آب بتنی ۲۰۰ متر مکعبی در روستای زینل آباد خبر داد و افزود: این پروژه برای تحت پوشش قرار دادن جمعیت ۸۰۰ نفری روستای زینل آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، محرومت زدایی و مشارکت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه گراش طراحی و آماده بهره‌برداری است.

فرماندار گراش با تأکید بر ضروت توسعه زیرساخت‌ در مناطق روستایی و کم برخوردار، گفت: محرومیت‌زدایی و توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در مناطق روستایی و کم‌برخوردار است.

حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان، گراش، خنج، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به بررسی و احصا مشکلات روستاهای بخش ارد، گفت: این بررسی و پیمایش‌ها با هدف توسعه متوازن این منطقه از شهرستان گراش انجام شده و تحقق نیازهای مردم را تا پایان دوره نمایندگی پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: اجرای طرح آبخیزداری در روستای آغصه، آسفالت و بهسازی روستاهای زینل آباد و آغصه، ساخت پل ورودی روستا آغصه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، ساخت جاده بین مزارع و بازنگری طرح هادی از جمله طرح های است که در این روستاها جهت توسعه زیرساخت ها در حال اجراست.

شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۵ کیلومتری شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha