سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم اطلاع‌رسانی خدمات و پیشرفت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان با هدف ایجاد اعتماد و امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز جمعه در دیدار رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سنندج از تلاش‌های صورت گرفته در توسعه خدمات سلامت تقدیر کرد و خواستار انعکاس آن به مردم شد.

وی افزود: اطلاع رسانی خدمات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای مردم هم در راستای ایجاد اعتماد و امیدآفرینی و هم با هدف تبیین دستاوردها و تقویت روحیه خودباوری حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم ضمن قیاس شاخص‌های عملکردی دانشگاه در سال‌های گذشته و حال حاضر، به پیشرفت و حرکت رو به جلو و ایجاد و توسعه زیرساخت‌های سلامت به عنوان موهبت‌های نظام اسلامی، اشاره کرد.

دکتر فریدون عبدالملکی با اشاره به عزم و اراده جدی و خالص اعضای هیات رئیسه، مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای ارتقای خدمات سلامت مردم استان، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری دیگر ادارات و مجموعه‌های همکار بتوان در آینده شاخص‌های سلامت استان هرچه بیشتر ارتقا داد.

وی یادآور شد: ضروری است دستگاه‌های دیگر نیز برای توسعه زیرساخت‌های دانشگاه و ارائه خدمات بهتر به مردم همکاری کنند؛ چراکه ارتقای شاخص ‌های سلامت در جامعه، سرمایه‌گذاری برای نسل های آینده است.