مراغه- ایرنا- جمعی از دانش‌آموزان مراغه یک روز مانده به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در مسجد انصاری این شهر تجمع و عزاداری کردند.

به گزارش ایرنا «حجت‌الاسلام سعید سعادت»، روز شنبه در جمع این دانش‌آموزان، دوره نوجوانی و جوانی را بسیار حساس خواند و افزود: این دوره حساس مبنای آینده شما دانش‌آموزان به شمار می‌رود و هر نوجوان و جوانی که فدایی زهرا(س) باشد، افق روشنی را پیش‌روی خود ترسیم می‌کند.

تجمع دانش‌آموزی فدائیان زهرا (س) در مراغه

وی همچنین شناخت از خود را مبنای شناخت خداوند و سعادت دنیوی و اخوی دانست و از دانش‌آموزان خواست تا در این دوره حساس نوجوانی و جوانی، مسیر درست زندگی را انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا در این آیین دانش‌آموزان فدایی زهرا (س) به قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، مداحی و سینه‌زنی پرداختند و بار دیگر با کودکان مظلوم غزه اظهار همدردی کردند.

گفتی است مراغه فردا، یکشنبه و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان یک شهید گمنام است و مردم مومن و حسینی این شهرستان برای استقبال از این شهید در یک فضای معنوی آماده می‌شوند.

میزبانی مراغه از شهید گمنام دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۲۶ و ۲۷ آذرماه در مراغه

فرماندهی انتظامی مراغه محدودیت‌های ترافیکی ۲۶ و ۲۷ آذرماه این شهر را اعلام کرد و افزود: به مناسبت مراسم شهادت حضرت زهرا (س) تردد کلیه وسایل نقلیه از مسیر میدان کشاورز، میدان نور تا سه راهی خیام از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و از ساعت ۱۴:۰۰ الی خاتمه مراسم تشییع روز یکشنبه مورخه ۲۶ آذرماه ممنوع خواهد بود.

سرهنگ فارسی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه در طول خیابان بهشتی (میدان طلوع فجر تا میدان مصلی) به مناسبت وداع با شهدای گمنام در مسجد جامع از ساعت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه مورخه ۲۶ آذر ماه به صورت مقطعی ممنوع خواهد بود.

به گفته وی تردد کلیه وسایل نقلیه در طول خیابان اوحدی، از میدان دانش‌آموز تا میدان طلوع فجر و از میدان طلوع‌فجر تا میدان مصلی، به مناسبت تشییع شهدای گمنام از مسجد شهدا در روز دوشنبه مورخه ۲۷ آذرماه از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۰:۳۰ ممنوع خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از مسیرهای جایگزین، پرسنل راهنمایی و رانندگی را در اجرای هرچه بهتر طرح محدودیت ترافیکی یاری کنند.