فیلم| تجمع دانش‌آموزی فدائیان زهرا (س) در مراغه

مراغه- ایرنا- جمعی از دانش‌آموزان مراغه یک روز مانده به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در مسجد انصاری این شهر تجمع و عزاداری کردند.

به گزارش ایرنا «حجت‌الاسلام سعید سعادت»، روز شنبه در جمع این دانش‌آموزان، دوره نوجوانی و جوانی را بسیار حساس خواند و افزود: این دوره حساس مبنای آینده شما دانش‌آموزان به شمار می‌رود و هر نوجوان و جوانی که فدایی زهرا(س) باشد، افق روشنی را پیش‌روی خود ترسیم می‌کند.

فیلم| تجمع دانش‌آموزی فدائیان زهرا (س) در مراغه
تجمع دانش‌آموزی فدائیان زهرا (س) در مراغه

وی همچنین شناخت از خود را مبنای شناخت خداوند و سعادت دنیوی و اخوی دانست و از دانش‌آموزان خواست تا در این دوره حساس نوجوانی و جوانی، مسیر درست زندگی را انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا در این آیین دانش‌آموزان فدایی زهرا (س) به قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، مداحی و سینه‌زنی پرداختند و بار دیگر با کودکان مظلوم غزه اظهار همدردی کردند.

گفتی است مراغه فردا، یکشنبه و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان یک شهید گمنام است و مردم مومن و حسینی این شهرستان برای استقبال از این شهید در یک فضای معنوی آماده می‌شوند.

فیلم| تجمع دانش‌آموزی فدائیان زهرا (س) در مراغه
میزبانی مراغه از شهید گمنام دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۲۶ و ۲۷ آذرماه در مراغه

فرماندهی انتظامی مراغه محدودیت‌های ترافیکی ۲۶ و ۲۷ آذرماه این شهر را اعلام کرد و افزود: به مناسبت مراسم شهادت حضرت زهرا (س) تردد کلیه وسایل نقلیه از مسیر میدان کشاورز، میدان نور تا سه راهی خیام از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و از ساعت ۱۴:۰۰ الی خاتمه مراسم تشییع روز یکشنبه مورخه ۲۶ آذرماه ممنوع خواهد بود.

سرهنگ فارسی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه در طول خیابان بهشتی (میدان طلوع فجر تا میدان مصلی) به مناسبت وداع با شهدای گمنام در مسجد جامع از ساعت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه مورخه ۲۶ آذر ماه به صورت مقطعی ممنوع خواهد بود.

به گفته وی تردد کلیه وسایل نقلیه در طول خیابان اوحدی، از میدان دانش‌آموز تا میدان طلوع فجر و از میدان طلوع‌فجر تا میدان مصلی، به مناسبت تشییع شهدای گمنام از مسجد شهدا در روز دوشنبه مورخه ۲۷ آذرماه از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۰:۳۰ ممنوع خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از مسیرهای جایگزین، پرسنل راهنمایی و رانندگی را در اجرای هرچه بهتر طرح محدودیت ترافیکی یاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha