بجنورد-ایرنا- رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: ۹۲۲ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان نهایی شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن ناهیدی روز پنجشنبه در حاشیه نشست کمیته اطلاع رسانی اظهار کرد: ۲۹۸ شعبه سیار و ۶۲۴ شعبه ثابت برای این دوره از انتخابات در استان نهایی شد که ۴۲۷ شعبه اخذ رای شهری و مابقی روستایی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۸ هزار و ۴۴۰ نفر مسوول، بعنوان عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان مشارکت دارند افزود: رویکرد ما ایجاد شور و نشاط برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای است.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی با تاکید بر آمادگی استان برای برگزاری انتخابات افزود: زیرساخت های لازم برای برگزاری این رویداد سیاسی در استان فراهم است و شرایط مناسبی در این باره حاکم است.

وی با اشاره به اتصال شعب اخذ رای به فیبر نوری، گفت: کمبود ها و مشکلات شهرستان های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات بررسی و شهرداری ها برای رفع این مشکلات همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: موضوع برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیک در سال های اخیر مطرح شده است، بنابراین باید سعی کنیم با همکاری شرکت مخابرات و دیگر دستگاه های متولی اتصال شعب اخذ رای به فیبر نوری با جدیت دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: با اتصال شعب اخذ رای به فیبرنوری بستر اتصال پایدار برای انجام سایر امور این مراکز در طول سال نیز فراهم می شود.

ناهیدی با اشاره به اینکه دشمن چشم به حضور مردم در پای صندوق های رای دوخته است و مشارکت مردم را رصد می کند افزود: مردم ما بار دیگر در اسفندماه امسال شور می آفرینند و حماسه می آفرینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنند تا مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

برچسب‌ها