فضای فعالیت احزاب در دولت سیزدهم مناسب تر شده است

بجنورد- ایرنا- رییس خانه احزاب خراسان شمالی با بیان اینکه احزاب سیاسی نقش مهم و تاثیرگذار در امیدآفرینی و ایجاد شور انتخاباتی دارند گفت: فضای فعالیت این جریان های سیاسی در دولت سیزدهم مناسب تر شده است.

سید میکائیل محمدی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم فضا برای فعالیت احزاب مناسب تر شده است، احزاب سیاسی می توانند در ایجاد انگیزه مشارکت انتخاباتی به خوبی عمل کنند تا شاهد حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای باشیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه وضعیت احزاب در استان مناسب و قابل قبول است گفت: یکی از رسالت های احزاب، امیدآفرینی در جامعه است و احزاب و جناح ها باید برای امیدآفرینی در میان مردم، گام بردارند.

رییس خانه احزاب خراسان شمالی، بیان دستاوردهای نظام اسلامی را از عوامل انگیزشی برای حضور در پای صندوق های رای عنوان کرد و گفت: باید دستاوردهای دولت و نظام برای مردم بیان شود، بیان این خدمات سبب امیدآفینی در جامعه می شود.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد تا نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد در این زمینه، باید توانمندی های دولت و دستاوردهای دولت تبین شود.

محمدی با بیان اینکه یکی از بسترها برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات، حضور تمامی سلایق سیاسی در این رویداد است گفت: سلایق سیاسی مختلف، عاملی برای حضور مردم در انتخابات است، زمانی که مردم ببینند سلایق آنان در بین نامزدها حضور دارد، انگیزه برای مشارکت در انتخابات بیشتر می شود.

رییس خانه احزاب خراسان شمالی تصریح کرد: خوشبختانه در تایید صلاحیت ها به تمامی سلایق توجه شده است.

استان خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از آن در نواحی روستایی سکونت دارند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha