شهریار - ایرنا -فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از کشف ۱۳۶ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در آذر ماه خبر داد. 

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ پیمان فتاحی در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران گشت انتظامی، در پی گشت زنی های هدفمند خود در شهرستان شهریار توانستند، تعداد ۱۳۶ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را در آذر ماه کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: نیروهای یگان امداد و کلانتری های تابعه متشکل از واحد های گشت موتورسوار و خودرویی با اعزام به سطح شهر در برقراری نظم و امنیت شهرستان شهریار، نقش بسزائی داشتند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده تردد وسیله های نقلیه مشکوک از قبیل فاقد پلاک انتظامی، مخدوش بودن پلاک حتما با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.

دستگیری ۳۴۴ خرده فروش موادمخدر و جمع آوری ۳۳۷ معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری ۳۴۴ خرده فروش موادمخدر و جمع آوری ۳۳۷ معتاد متجاهر در نتیجه اجرای طرح آرامش در شهر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد.

سرهنگ فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، مأموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه تعدادی از منازل و پاتوق های خرده فروشان را در آذرماه ۱۴۰۲ شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این مناطق در قالب اجرای طرح آرامش در شهر اقدام کردند.

وی ادامه داد: ماموران با برنامه ریزی عملیاتی موفق شدند ۳۴۴ خرده فروش مواد افیونی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند و ۳۳۷ معتاد متجاهر را هم جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از کشف حدود ۱۸کیلو و۵۰۰گرم انواع موادمخدر در اجرای این طرح ها خبر داد و از همکاری صمیمانه مردم شهریار قدردانی و تصریح کرد: اجرای چنین طرح هایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.