۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85367140
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف انبار کالای قاچاق در شهریار

۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۵
کد خبر: 85367140
کشف انبار کالای قاچاق در شهریار

شهریار - ایرنا - کشف انبار کالای قاچاق در شهریار ، توقیف وسائط نقلیه فاقد و پلاک مخدوش در اسلامشهر و جمع آوری معتادان متجاهر در "شهریار" از اهم اخبار پلیس در غرب استان تهران است.

به گزارش ایرنا ، کشف انبار کالای قاچاق در شهریار به ارزش ۲۰ میلیارد ریال ، توقیف ۲۰۰ وسائط نقلیه فاقد و پلاک مخدوش در اسلامشهر و جمع آوری ۱۲۰ معتاد متجاهر در "شهریار" از اهم اخبار پلیس طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستانهای شهریار و اسلامشهر در غرب استان تهران است.

توقیف ۲۰۰ وسائط نقلیه فاقد و پلاک مخدوش در اسلامشهر

کشف انبار کالای قاچاق در شهریار


سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی اسلامشهر روز شنبه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های برخورد با خودرو و موتورسیکلت های فاقد، پلاک مخدوش و دستکاری شده در سطح شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۹۸ دستگاه موتورسیکلت، ۲ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

کشف ۲۰ میلیارد ریالی انبار کالای قاچاق در شهریار

سرهنگ سید هاشم حسینی خواه رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در گفت و گو با خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و جابجایی لوازم وتجهیزات ساختمانی قاچاق در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

کشف انبار کالای قاچاق در شهریار

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبار، تجهیزات ساختمانی از نوع کمچه بنایی به تعداد ۹ هزار ۶۰۰ عدد در سایزهای کوچک و بزرگ کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ حسینی خواه در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

جمع آوری ۱۲۰ معتاد متجاهر در "شهریار"

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهریار اظهار داشت: در اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر و پرخطر در شهرستان شهریار اقدام کردند.

کشف انبار کالای قاچاق در شهریار

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق معتادان متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح در شبانه روز گذشته تعداد ۱۲۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب را از سطح شهرستان شهریار جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال دادند.

سرهنگ فتاحی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس شهریار با ادامه این طرح ها با هدف بهبود وضعیت معتادان متجاهر با تمام توان پیگیر و آماده خدمت گذاری به مردم می باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha