کشف ۱۳۶ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در شهریار 

شهریار - ایرنا -فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از کشف ۱۳۶ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در آذر ماه خبر داد. 

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ پیمان فتاحی در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران گشت انتظامی، در پی گشت زنی های هدفمند خود در شهرستان شهریار توانستند، تعداد ۱۳۶ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را در آذر ماه کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: نیروهای یگان امداد و کلانتری های تابعه متشکل از واحد های گشت موتورسوار و خودرویی با اعزام به سطح شهر در برقراری نظم و امنیت شهرستان شهریار، نقش بسزائی داشتند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده تردد وسیله های نقلیه مشکوک از قبیل فاقد پلاک انتظامی، مخدوش بودن پلاک حتما با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.

کشف ۱۳۶ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در شهریار 

دستگیری ۳۴۴ خرده فروش موادمخدر و جمع آوری ۳۳۷ معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری ۳۴۴ خرده فروش موادمخدر و جمع آوری ۳۳۷ معتاد متجاهر در نتیجه اجرای طرح آرامش در شهر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد.

سرهنگ فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، مأموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه تعدادی از منازل و پاتوق های خرده فروشان را در آذرماه ۱۴۰۲ شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این مناطق در قالب اجرای طرح آرامش در شهر اقدام کردند.

وی ادامه داد: ماموران با برنامه ریزی عملیاتی موفق شدند ۳۴۴ خرده فروش مواد افیونی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند و ۳۳۷ معتاد متجاهر را هم جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از کشف حدود ۱۸کیلو و۵۰۰گرم انواع موادمخدر در اجرای این طرح ها خبر داد و از همکاری صمیمانه مردم شهریار قدردانی و تصریح کرد: اجرای چنین طرح هایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha