گرگان- ایرنا- سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: بازیکنان تیم ما توانستند با کنترل حمله تیم طبیعت و دفاع خوب روی تور، این تیم‌ را شکست دهند.

به گزارش ایرنا «عیسی سنگدوبینی» یکشنبه شب پس از مسابقه تیمش مقابل تیم طبیعت اسلامشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: البته سرویس‌های خوب بازیکنان باعث شد تا تیم حریف در توپ‌رسانی به پاسور و زدن ضربه آخر، کمی با مشکل مواجه شوند.

وی بیان کرد: البته بر اساس آمارهای ثبت‌ شده،‌ تیم ما در دفاع نسبت به تیم طبیعت و بازیکنان آنها در دریافت‌ها نسبت به ما، بهتر بودند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی در هفته آخر دور رفت آن هم در سه دست متوالی و در زمین خود، برای تک‌تک مجموعه تیم ما ارزشمند بود.

سرمربی والیبال پاس گرگان گفت: البته این برد باعث نخواهد شد تا در غرور کاذب غرق شویم، بلکه معتقدیم هر بازی شرایط خودش را دارد.

سنگدوبینی افزود: البته این برد، بدون‌ شک، روحیه و انگیزه بازیکنان ما در دور برگشت را تقویت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بازی امشب ۲ تیم، شرایط ایده‌آلی داشتند و امتیازات ثبت شده در هر دست نشان دهنده، بازی باکیفیت از سوی هر ۲ تیم‌ بود.

وی اضافه کرد: تیم طبیعت هم بازیکنان باکیفیتی دارد و بدون شک یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شود.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان در ادامه ضمن انتقاد از صدا و سیما مرکز گلستان‌ گفت: فکر نمی‌کنم پخش زنده و مستقیم چنین مسابقات باکیفیتی جایگزین در برنامه‌های شبکه این استان داشته باشد.

سنگدوبینی اظهار کرد: برنامه‌هایی که شور، شعف و نشاط را به جامعه و جوانان می‌دهد، بسیار ارزشمند است و نباید برای پخش این مسابقات مبلغی دریافت شود.

وی بیان کرد: از استاندار و مسوولان و نمایندگان مجلس انتظار دارم، در حمایت از این تیم که در سال‌های اول و دوم حضورش به ترتیب پنجم و سوم شده و در پایان نیم فصل لیگ امسال هم در جایگاه چهارم قرار گرفت، مساله پخش مستقیم مسابقات این تیم را تا به نتیجه رسیدن نتایج مثبت، پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: پخش زنده بازی‌های ما، سبب‌ ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف بازیکنان تیم ما و کسب نتایج ارزشمند و خوب، حداقل در مسابقات داخل خانه خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: باید از هواداران تیم که یار هفتم ما در مسابقات خانگی محسوب می‌شوند و حداقل در هر مسابقه یک دست جلوتر از حریفان خود باشیم، تقدیر کنم و انتظار دارم این روند در نیم‌ فصل دوم و مراحل بالاتر، ادامه‌دار و حتی‌ با تعداد بیشتر هواداران همراه باشد.

سنگدوبینی در خصوص تقویت تیم خود خاطرنشان کرد: بازیکنانی همچون بنیامین ایگدری که در ابتدای فصل با مصدومیت مواجه شده بودند، در نیم فصل دوم به جمع ما اضافه خواهند شد.

تیم والیبال پاس گرگان در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل لیگ برتر والیبال مردان، عصر یکشنبه در سه دست متوالی تیم طبیعت اسلامشهر را با شکست بدرقه کرد.