سرمربی والیبال پاس گرگان: با مهار حملات حریف به پیروزی رسیدیم + فیلم

گرگان- ایرنا- سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: بازیکنان تیم ما توانستند با کنترل حمله تیم طبیعت و دفاع خوب روی تور، این تیم‌ را شکست دهند.

به گزارش ایرنا «عیسی سنگدوبینی» یکشنبه شب پس از مسابقه تیمش مقابل تیم طبیعت اسلامشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: البته سرویس‌های خوب بازیکنان باعث شد تا تیم حریف در توپ‌رسانی به پاسور و زدن ضربه آخر، کمی با مشکل مواجه شوند.

وی بیان کرد: البته بر اساس آمارهای ثبت‌ شده،‌ تیم ما در دفاع نسبت به تیم طبیعت و بازیکنان آنها در دریافت‌ها نسبت به ما، بهتر بودند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی در هفته آخر دور رفت آن هم در سه دست متوالی و در زمین خود، برای تک‌تک مجموعه تیم ما ارزشمند بود.

سرمربی والیبال پاس گرگان گفت: البته این برد باعث نخواهد شد تا در غرور کاذب غرق شویم، بلکه معتقدیم هر بازی شرایط خودش را دارد.

سنگدوبینی افزود: البته این برد، بدون‌ شک، روحیه و انگیزه بازیکنان ما در دور برگشت را تقویت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بازی امشب ۲ تیم، شرایط ایده‌آلی داشتند و امتیازات ثبت شده در هر دست نشان دهنده، بازی باکیفیت از سوی هر ۲ تیم‌ بود.

وی اضافه کرد: تیم طبیعت هم بازیکنان باکیفیتی دارد و بدون شک یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شود.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان در ادامه ضمن انتقاد از صدا و سیما مرکز گلستان‌ گفت: فکر نمی‌کنم پخش زنده و مستقیم چنین مسابقات باکیفیتی جایگزین در برنامه‌های شبکه این استان داشته باشد.

سنگدوبینی اظهار کرد: برنامه‌هایی که شور، شعف و نشاط را به جامعه و جوانان می‌دهد، بسیار ارزشمند است و نباید برای پخش این مسابقات مبلغی دریافت شود.

وی بیان کرد: از استاندار و مسوولان و نمایندگان مجلس انتظار دارم، در حمایت از این تیم که در سال‌های اول و دوم حضورش به ترتیب پنجم و سوم شده و در پایان نیم فصل لیگ امسال هم در جایگاه چهارم قرار گرفت، مساله پخش مستقیم مسابقات این تیم را تا به نتیجه رسیدن نتایج مثبت، پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: پخش زنده بازی‌های ما، سبب‌ ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف بازیکنان تیم ما و کسب نتایج ارزشمند و خوب، حداقل در مسابقات داخل خانه خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: باید از هواداران تیم که یار هفتم ما در مسابقات خانگی محسوب می‌شوند و حداقل در هر مسابقه یک دست جلوتر از حریفان خود باشیم، تقدیر کنم و انتظار دارم این روند در نیم‌ فصل دوم و مراحل بالاتر، ادامه‌دار و حتی‌ با تعداد بیشتر هواداران همراه باشد.

سنگدوبینی در خصوص تقویت تیم خود خاطرنشان کرد: بازیکنانی همچون بنیامین ایگدری که در ابتدای فصل با مصدومیت مواجه شده بودند، در نیم فصل دوم به جمع ما اضافه خواهند شد.

تیم والیبال پاس گرگان در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل لیگ برتر والیبال مردان، عصر یکشنبه در سه دست متوالی تیم طبیعت اسلامشهر را با شکست بدرقه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha