گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته چهاردهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور در خانه میزبان ایفاسرام بود که علی رغم ارائه یک بازی خوب اما نتوانست از پس این تیم قدرتمند برآید و با نتیجه سه بر ۲ مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس در این دیدار که عصر امروز چهارشنبه در سالن المپیک این شهر و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد، با وجود شکست در ۲ دست اول و دوم اما در دست‌های سوم و چهارم موفق شد حریف قدرتمند خود را شکست دهد تا نتیجه این بازی نفس گیر در دست پنجم مشخص شود.

بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس اگرچه در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ مغلوب ایفاسرام اردکان شدند اما در دست های سوم و چهارم با ارائه یک بازی خوب و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را شکست دهند.

بازی در دست پنجم نیز اگرچه پایاپای پیش رفت اما تجربه بازیکنان ایفاسرام و چند اشتباه فردی بازیکنان شهرداری سبب شد تا نتیجه این گیم ۱۵ بر ۱۱ به سود ایفاسرام پایان یابد و تیم اردکانی در نهایت با نتیجه سه بر ۲ تیم شهرداری را در خانه مغلوب کرد.

تیم شهرداری گنبدکاووس با نتیجه این بازی که قضاوت آن برعهده «احمد سرمست» به عنوان داور اول و «محمد آقایی» به عنوان داور دوم بود، با کسب یازدهمین شکست این فصل خود و با کسب ۱۱ امتیاز در همان رده ۱۳ جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر امسال باقی ماند.

بازی هفته آینده شهرداری گنبدکاووس چهارشنبه ۲۰ دیماه جاری در خانه مقابل هورسان رامسر است.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.