ملارد - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت: تبیین و تشریح دستاوردهای مهم و اساسی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی،به امیدآفرینی بین مردم انجامیده و قطعا در افزایش مشارکت رای دهندگان تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش ایرنا، امین اسدی روز دوشنبه در جمع اعضای ستاد انتخابات این شهرستان از همه نهادها و دستگاههای دولتی خواست تا در این امر نهایت همکاری و همراهی را با ستاد انتخابات شهرستان داشته باشند .

وی افزود: هفته فرهنگی، دهه مبارک فجر و اعیاد ماه رجب فرصت مناسبی برای زمینه سازی مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای می باشد.

سرپرست فرمانداری ملارد به همکاران خود در ستاد انتخابات این شهرستان خاطر نشان کرد: برای افزایش نشاط اجتماعی همه توان و ظرفیت دستگاه های فرهنگی و هنرمندان بومی شهرستان را بکار گرفته و از آنها استفاده نمائید.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ملارد بر برگزاری نشست های تبیینی با گروه های مختلف مردمی تاکید کرد و ادامه داد: مشارکت و دعوت حداکثری از همه اقشار باید مورد توجه کمیته ها قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری ملارد به چهار رکن اصلی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد و افزود: همه ما باید تلاش کنیم این چهار شاخص همواره مدنظر بوده و در تمامی مراحل برگزاری انتخابات محقق شود .

اسدی با تاکید بر اینکه بهره‌برداری از امکانات و ظرفیت‌های دولتی به نفع یا علیه داوطلبان انتخاباتی ممنوع است، اظهارداشت: بر اساس قانون هیچ یک از کارمندان دستگاه های دولتی حق ندارند از امکانات و ظرفیت دولتی برای فعالیت تبلیغاتی نامزدها استفاده کند .

شهرستان ملارد در غرب استان تهران واقع است .