گرگان - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: از آنجایی که می‌دانستیم بازی در گرگان مقابل تیم پاس برای هر تیمی سخت است با هدف رسیدن به پیروزی مقابل این تیم تمرینات هدف‌داری را در یک هفته گذشته انجام دادیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدرضا تندروان چهارشنبه شب پس از پایان مسابقه ۲ تیم پاس گرگان و شهداب یزد در جمع خبرنگاران افزود: تیم پاس در زمین خود و مقابل هوادارانش بسیار خوب و جنگنده بازی می‌کند و این روند کار هر تیمی را با مشکل مواجه خواهد کرد.

وی اظهار کرد: علاقمندان به والیبال از هر ۲ تیم بازی خوب دیدند و در واقع این بازی برای ما با توجه به تمرینات انجام شده، دشوار هم بود.

وی ادامه داد: در مجموع بازی جانانه‌ای بود و توانستیم اولین تیم در گرگان باشیم که پاس را شکست دادیم.

سرمربی والیبال شهداب یزد گفت: آنچه اهمیت دارد این است که ما نباید پشت اسم بازیکنان جوان مخفی شویم و امشب همه بازی خوب و زیبای یک جوان ۱۸ ساله در پست پاسور (ایلشن داودی‌پور) را در تیم ما دیدند.

تندروان اضافه کرد: این بازیکن به خوبی توانست مهاجمان تیم ما را تغذیه کند.

وی ادامه داد: کادر فنی و مجموعه شهداب با افتخار تمام حامی جوانانی است که قرار است به والیبال این مملکت در آینده خدمت کنند.

وی تاکید کرد: ما بدون شک به آینده این قبیل جوانان در تیم‌های ملی امیدوار هستیم.

سرمربی شهداب یزد ضمن اظهار امیدواری برای تیمش مبنی بر استمرار برد در مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: من کمتر در خصوص قضاوت داوران صحبت می‌کنم، اما در این مسابقه حدود هفت سوت فاحش اشتباه از سوی داوران دیدیم که بدون شک این روند قضاوت‌ها را برای بهتر شدن پیگیری خواهیم کرد.

تیم والیبال شهداب یزد از سری رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر کشور، عصر چهارشنبه در گرگان موفق شد با نتیجه سه بر یک پاس این شهر را شکست دهد.