اردبیل-ایرنا- جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، قدرت نرم جمهوری اسلامی در منطقه و صحنه بین المللی را پررنگ‌تر می‌کند.

به گزارش ایرنا سرهنگ شکور عبدی روز سه شنبه در جلسه قرارگاه جهاد تبیین شهرستان و طرح شهید آرمان علی‌وردی بیله سوار اظهار کرد: یکی از روش‌های دشمن در مقابله با نظام جمهوری اسلامی وارونه جلوه دادن واقعیات است که با جهاد تبیین می‌توان نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرد.

وی گفت: دشمن امسال کم رنگ کردن و حضور پایین مردم در انتخابات را هدف گذاری کرده و تلاش می‌کند با شبهه افکنی، اتهام زنی و ایجاد ناامیدی در جامعه این مشارکت را کاهش دهد در حالی که در هیچ کشوری در جهان مثل ایران انتخابات آزاد برگزار نمی‌شود.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل خاطرنشان کرد: در ۴۵ سال گذشته تعداد انتخابات و میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات همواره بالا بوده در حالی که مشارکت مردم آمریکا، فرانسه و سایر کشورهای غربی در اکثر انتخابات کمتر از ۵۰ و ۳۸ درصد بوده است.

سرهنگ عبدی اضافه کرد: مردم پشتوانه محکمی برای نیروهای نظامی بویژه بسیج و سپاه هستند و به برکت این پشتوانه مردمی است که سپاه با اقتدار در زمینه های دفاعی،امنیتی و پیشرفت ها به قله های محکمی دست یافته است.

وی یادآورشد: لبیک به گفتمان رهبری فریضه مهم و حیاتی دلسوزان به انقلاب است که تبلور و تحقق این فریضه گفتمان سازی کلام رهبری در امر انتخابات است.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: در راستای جهاد تبیین و برگزاری انتخابات پرشکوه تاکنون در سطح شهرستان برای ۱۳۹ هزار نفر به صورت مجازی و حضوری برنامه برگزار شده است و براساس نظرسنجی‌های اخیر میزان مشارکت در انتخابات در این شهرستان بسیار مطلوب پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می شود.