بیش از ۴۰۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات شهرستان اردبیل نظارت می‌کنند

اردبیل - ایرنا - رئیس هیات بازرسی انتخابات اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و سالم انتخابات در این شهرستان انجام شده و در برگزاری این انتخابات در این حوزه انتخابیه بیش از ۴۰۰ نفر عوامل اجرایی مشارکت خواهند کرد.

ایرج فتحی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای صیانت و حفاظت از آرای مردم ۳۷۷ بازرس و ۲۵ سربازرس در شعبات اخذ رای بخش مرکزی شهرستان اردبیل حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در برگزاری هرچه باشکوه انتخابات سال ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و رعایت چهار اصل رقابت ، مشارکت، سلامت و امنیت انتخاباتی گفت: برای تحقق این امر در شهرستان برنامه‌ریزی شده و اهتمام همگانی در این راستا وجود دارد.

فتحی افزود: هیات بازرسی انتخابات شهرستان اردبیل زیر مجموعه هیات بازرسی انتخابات استان اردبیل با سه عضو اصلی و سه کارشناس دبیرخانه در محل فرمانداری اردبیل تشکیل شده و وظیفه اصلی این هیات بازرسی انتخاب افراد اصلح ، بی‌طرف و متعهد از بین واجدین شرایط برای حضور در شعبات اخذ رای به عنوان بازرس و سربازرس است.

وی ادامه داد: پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و توجیهی، این افراد در کنار سایر عوامل برگزاری انتخابات در شعبات اخذ رای، روستاهای بخش مرکزی، بخش ثمرین و بخش هیر روز ۱۱ اسفند در شعبات اخذ رای حضور خواهند داشت.

فتحی با اشاره به لزوم هماهنگی لازم برای برگزاری انتخابات سالم افزود: هرگونه شکایات مربوط به تخلفات انتخاباتی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و ضروری است شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلفات انتخاباتی با شماره تلفن ۳۳۷۱۸۸۸۱ ۰۴۵- تماس حاصل کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و پیگیری توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است و در مجلس شورای اسلامی هفت کرسی و در مجلس خبرگان رهبری ۲ کرسی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha