تربت حیدریه - ایرنا - فرماندار رشتخوار گفت: دشمن از بستر فضای مجازی جوانان و نوجوانان ما را هدف گرفته است ما نیز باید با همین بستر، به تبیین مسایل روز و آگاه‌سازی فرزندان‌مان بپردازیم.

به گزارش ایرنا، حسین باهوش روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با ائمه جمعه و جماعات این شهرستان که با محوریت انتخابات ۱۴۰۲ برگزار شد، افزود: فرصت‌های بسیاری در فضای مجازی (شبکه‌های اجتماعی) وجود دارد که شایسته است برای تهییج انتخاباتی و زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم مورد استفاده قرار گیرد.

فرماندار رشتخوار ادامه داد: از سویی هم روحانیت به عنوان گروه مرجع مورد توجه مردم بوده است که این ظرفیت می‌تواند برای تبیین ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.

باهوش اضافه کرد: راهبرد مشارکت مردم در تمامی صحنه‌ها یکی از ابزارهای شکست دشمن بوده و ضرورت دارد ارتباطات چهره به چهره مسوولان با مردم افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند در کشور برگزار می شود.

استان خراسان رضوی شامل ۱۲ حوزه انتخابیه ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.