جیرفت- ایرنا- کمیته ارتباطات، اطلاع رسانی و رسانه ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت برای پوشش فعالیت‌های سالگرد پیروزی انقلاب و دستاوردهای این انقلاب فعالیت خود را امروز(یکشنبه) آغاز کرد.

به گزارش ایرنا اهالی رسانه جیرفت شامل خبرگزاری ها، نشریات و فضای مجازی نخستین هماهنگی ها را انجام دادند تا بیشترین هم افزایی در زمینه بازتاب برنامه‌های سالگرد انقلاب و اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی صورت گیرد.
مسئول کمیته ارتباطات، اطلاع رسانی و رسانه ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت هم در نخستین نشست این کمیته گفت: ۲۴ کمیته از جمله بهداشت و درمان، عمران، فرهنگی و عشایری تشکیل شده که کمیته رسانه و اطلاع رسانی یکی از آنهاست.

علی سعیدی افزود: مردم‌محور بودن مناسبات و جشن ها اصل است و باید مردم را به مشارکت و حضور بیشتر در این آیین ها تشویق کنیم.
وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال بدبین کردن مردم هستند ادامه داد: با همه مشکلات می بینیم نظام به دنبال امنیت و آسایش مردم است و اهالی رسانه باید با آگاه کردن مردم امیدآفرینی کنند.
سعیدی تاکید کرد: مسئولان هم باید پاسخگوی مطالبات به‌حق ولی نعمتان خود و خدمتگزار آنها باشند.
وی با اشاره به اینکه شعار محوری امسال، جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن است گفت: رژه موتوری در سالروز ورود امام به کشور در شهر جیرفت برگزار می شود.
سعیدی با اشاره به تعطیل بودن روز زنگ انقلاب بیان کرد: مراسم زنگ انقلاب به روز چهارشنبه (روز قبل) منتقل شده است که در یکی از مدارس محله‌ای که رهبر معظم انقلاب در آنجا تبعید بودند زنگ انقلاب نواخته می‌شود.