مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ آلند روز چهارشنبه در گفت و گو ایرنا اظهار کرد: از این به بعد کسب و کارهای دانشبنیان، خلاق و فناور میتوانند از طریق آلند از حمایتهای بلاعوض معاونت علمی ریاست جمهوری استفاده کنند.
باسط رستمی افزود: شرکتهای فناور پارک علم و فناوری کردستان میتوانند سالانه تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال از خدمات دیجیتال مارکتینگ بهرهمند شوند.
وی اضافه کرد: دیجیتال مارکتینگ بهنوعی از بازاریابی محصولات و خدمات از طریق دستگاههای الکترونیکی گفته میشود که در واقع رسیدن به این تخصص، بستگی به تسلط افراد به تکنیکها و ابزارهای مختلفی از جمله سئوی سایت، ایمیل مارکتینگ، استراتژی محتوا، رسانه های اجتماعی، تبلیغات کلیکی، طراحی سایت، بازاریابی موبایلی، افیلیت مارکتینگ، تولید محتوا در فضای دیجیتال دارد و آلند در تمامی این موارد دارای متخصصان حرفهای است.
رستمی مهارتهای لازم برای یک دیجیتال مارکتر را برشمرد و گفت: دیجیتال مارکترها برای اینکه در حوزه فعالیت خود به تخصص و توانایی بالایی برسند؛ قطعاً باید مهارتهای نرم و سخت را داشته باشند. مهارتهای نرم به شایستگیها و صفات مثبت افراد از جمله برقراری ارتباط مؤثر با افراد، خلاقیت، چالشپذیری، فن بیان قوی، انجام کارگروهی، مدیریت شرایط بحرانی گفته میشود.
مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ آلند یادآور شد: داشتن این صفات، شرط اصلی و اساسی برای تبدیلشدن به یک دیجیتال مارکتر فوقالعاده است.
رستمی ادامه داد: مهارتهای سخت به مهارتهای فنی مانند تولید محتوا، سئوی سایت، گوگل آنالیتیکس، استراتژی بازاریابی گفته میشود که با شرکت در دورههای آموزشی و تمرین، میتوان آنها را به دست آورد.
وی اضافه کرد: هدف ما در آلند ارائه خدمات باکیفیت و خلق ارزش با چاشنی خلاقیت، دانش و تجربه است و در این راه تمامی تلاش و تخصص خود و تیم آلند را به کار میبندیم.