تهران- ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود، خودروهای حامل کمک های بشردوستانه برای مردم مظلوم غزه را هدف قرار دادند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، شبکه المیادین با اعلام این خبر اضافه کرد که کاروان کمک های بشردوستانه سازمان ملل که در خیابان الرشید از جنوب نوار غزه به سمت شمال آن در حرکت بود، توسط نظامیان رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

بر اساس گزارش این شبکه تلویزیونی، کمک های بشر دوستانه سازمان ملل توسط قایق های ارتش رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفته است.

صبح امروز شبکه الاقصی گزارش داده بود که قایق های رژیم صهیونیستی با استقرار در سواحل شهر غزه، این منطقه را گلوله باران می‌کند.

کاروان کمک های بشردوستانه سازمان ملل در حالی توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت که پیشتر «جمعیت هلال احمر فلسطین» با وخیم ارزیابی کردن اوضاع انسانی در شمال نوار غزه در پی حملات وحشیانه اسراییل، محاصره این منطقه و جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه، هشدار داد که حدود ۸۰۰ هزار فلسطینی در شمال غزه به مواد غذایی و آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند.

همچنین «برنامه جهانی غذا» اعلام کرده بود که غزه با گرسنگی فاجعه باری مواجه است و گزارش‌ها حاکی از وقوع قحطی در صورت ادامه درگیری است.

برنامه جهانی غذا افزوده بود که خطر قحطی در غزه وجود دارد مگر اینکه غذای کافی، آب تمیز، خدمات پزشکی و بهداشت ارایه شود.

حملات علیه غیرنظامیان در غزه در حالی ادامه دارد که جنگ علیه ساکنان بی دفاع آن وارد یکصد و بیست و دومین روز خود شده و «وزارت بهداشت غزه» در تازه ترین گزارش خود، از افزایش شمار شهدا به ۲۷هزار و ۳۶۵ نفر خبر داد.

این وزارتخانه روز یکشنبه اعلام کرد که در نتیجه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر، ۶۶ هزار و ۶۳۰ نفر هم مجروح شده‌اند.