تهران - ایرنا - امامان جمعه شهرهای استان تهران یوم الله ۲۲ بهمن را نصرت الهی خواندند و ملت بزرگ ایران را به حضور با شکوه در راهپیمایی سالگر پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کردند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه پردیس گفت: حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد نصرت الهی و گواه این است که پیروزی ملّت ایران و این جریان عظیم انقلابی در ایران، تضمین‌شده است.

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته پردیس اظهار داشت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز یکشنبه همانند سالهای گذشته استکبار جهانی و شیطان بزرگ و دولت های غربی و رژیم جعلی اسرائیل را وتمام دشمنان کور دل و خبیث را به وحشت می اندازد.

وی با اشاره به برکات قرآنی حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توضیح داد: حضور در صحنه‌ای از جنس عمل صالح، حضور مردم شکرانه نعمت استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی ، ادای شکر و قدردانستن نعمت عظیم انقلاب اسلامی و یادواره ایام الله است.

خطیب جمعه پردیس ادامه داد: فعال نگهداشتن حافظه تاریخی جامعه، یکی از مهم‌ترین فلسفه‌های یادکرد ایام الله است و در منطق قرآن، یوم الله، روز آزادی انسان‌ها از طاغوت و جاهلیت است و راهپیمایی ۲۲ بهمن این حافظه تاریخی را فعال نگه میدارد .

راهپیمایی ۲۲ بهمن بر سر دشمنان بدخواه ملت ایران است

امام جمعه دماوند گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند ماه مثل ۲ پتک آهنین بر سر دشمن بدخواه ملت ایران خواهد بود و ملت غیور ایران بینی آنها را به خاک خواهند مالید.

حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم ضعف‌های خود را برطرف و در عرصه‌های مختلف قوی شویم؛ ما به آینده روشن امیدواریم.

امام جمعه قرچک: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۲ فریضه سیاسی اجتماعی است

امام جمعه قرچک گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند، ۲ فریضی سیاسی اجتماعی کشور است که با حضور مردم به حماسه تبدیل می‌شود.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن گفت: امروزشرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین است، مردم ایران بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پس از آن، انتخابات ۱۱ اسفند، ثابت می‌کنند که دشمنی استکبار علیه مردم ایران راه به جایی نمی‌برد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم ایران با انقلاب خود به رهبری امام راحل، عزت و قدرت را به کشور ارزانی داشتند و این در شرایطی رقم خورد که در دوران ستم‌شاهی، مردم اسیر کشورهای بیگانه و از تمامی مواهب محروم بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران باعث شد تا امروز ایران به بالاترین مدارج علمی دست یافته و در بسیاری از حوزه‌ها از جمله پزشکی، فن‌آوری هسته‌ای، هوا فضا، صنعت موشکی و نانو حرف اول را بزند و با وجود تمامی خباثت‌ها و تحریم‌های دشمنان، مسیر پیشرفت و توسعه را با سرعت طی کند.

اسماعیلی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را اتحاد و همدلی در مواقع سخت دانست و افزود: اطاعت از ولایت و اتحاد و همدلی در تمامی عرصه‌ها رمز پیروزی، فسادستیزی، استکبار ستیزی و مظلوم نوازی نظام جمهوری اسلامی و قطعا با همین دستاوردها، انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه می‌دهد.

نگهداری یوم الله باعث یادآوری آرمانهای انقلاب می شود

امام جمعه ملارد ۲۲ بهمن را یکی از ایام الله ذکر کرد و گفت: این ایام زمانی به وجود می آید که سه عامل اصلی دست قدرت الهی ، رهبری رهبر حکیم و حضور همیشگی مردم در آن نمود داشته باشد که در روز ۲۲ بهمن این ارکان مشاهده می شود .

حجت الاسلام محمد خوبانی در خطبه های نمارجمعه این هفته شهر ملارد زنده نگهداشتن یوم الله ها را باعث یادآوری آرمانهای انقلاب و تذکر به مسئولان دانست که از اهداف انقلاب جدا نشوند.

وی خاطرنشان کرد: امید به آینده انقلاب، زنده نگهداشتن آن و تداوم حضور همیشگی مردم از دیگر دلایل زنده نگهداشتن یوم الله است.

خوبانی تحرکات جدید امریکا در منطقه را باعث کاشت و آبیاری بذر نفرت بیشتر از این نظام استکباری در منطقه برشمرد که اتصال و تسری مقاومت در سایر کشورها و غیرقابل تحمل شدن صهیونیست ها در منطقه را به دنبال خواهد داشت .

گفتنی است پس از اقامه نماز میز خدمت فرماندار و روسای ادارات و نهادهای دولتی شهرستان ملارد در محل مصلی نمازجمعه تشکیل و به مطالبات و خواسته های مردم و نمازگزاران رسیدگی شد.

حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱اسفند موجب اقتدار نظام است

امام جمعه رباط کریم گفت: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات ۱۱اسفند موجب ارتقاء اقتدار نظام می شود.

حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه این رباط کریم هفته ضمن تبریک ایام اله دهه فجر وچهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران منحصر به فرد بود و امام راحل و عظیم الشأن از آن به عنوان انفجار نور یاد کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران ۴۵ ساله شد و علیرغم حجم وسیع فتنه ها و توطئه های دشمنان در مقابل آنها ایستادگی کرده و این یک موفقیت و پیروزی بسیار بزرگ است امروز شاهد این هستیم که این نظام مقدس از همیشه قوی تر و دشمنانش در اوج ضعف قرار دارند.

خطیب جمعه رباط کریم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی موجودیت نظام سلطه جهانی را به خطر انداخته و این شاهکارهدایت و مدیریت امامین انقلاب و پشتوانه عظیم مردمی بوده که دشمنان را در این ۴۵ سال ناکام کرده است.

ترابی ادامه داد: امروز در سایه انقلاب وبا تکیه برروحیه خود باوری و اعتماد به نفس ملی در عرصه ها و بخش های مختلف موفقیت های بزرگ و شگفت انگیزی داشتیم که حیرت جهانیان را برانگیخته، این دستاوردها علی رغم همه کارشکنیها و مانع تراشی های دشمن به دست آمده و موجبات افتخار ایرانیان است.

امام جمعه رباط کریم به حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اشاره کرد و افزود: ۲۲ بهمن تجدید میثاق باآرمانهای امام و انقلاب و شهیدان و تجدید بیعت با رهبرفرزانه انقلاب است و حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی یوم اله ۲۲بهمن و انتخابات نشان خواهد داد که این ملت همواره حامی و پشتوانه نظام هستند و با ابراز وفاداری به انقلاب و امام راحل سیلی محکم به دشمنان خواهند زد.

امام جمعه موقت ورامین: ۲۲ بهمن نمایش قدرت الهی مردم ایران است

امام جمعه موقت ورامین گفت: ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی، نمایش قدرت الهی مردم ایران در مقابله با ظلم و استکبار است.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان (عج) ورامین برگزار شد اظهار داشت: ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی در معنای واقعی کلمه دست قدرت الهی است که از آستین این ملت و جوانان غیرتمند این سرزمین بیرون آمد و شاه، مزدوران و اربابان آمریکایی و انگلیسی شاه را ناکام کرد.

وی افزود: ۲۲ بهمن عید حقیقی ملی ایران است و مردم ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی با شکوه این روز، به تکلیف دینی، ملی و انقلابی خود عمل می‌کنند، هر کس بدون عذر واقعی در راهپیمایی شرکت نکند، خسارت دیده و از فیض الهی محروم مانده است.

خطیب جمعه ورامین ادامه داد: امام راحل مردم ایران را به ساحل پیروزی هدایت و قدرت‌های شیطانی را خوار کرد، ایشان با سلاح قرآن و اهل بیت و با تاسی بر سیره جد بزرگوارش پوزه ابوسفیان ها و ابوجهل‌های زمانه را به خاک مالید.

امام جمعه شهرستان شهریار:
عبرت از سرنوشت حکومت علوی و مجتبوی را باید سرلوحه کار انقلاب اسلامی قرار دهیم

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهریار اظهار داشت: ماه شعبان ماه شکستن بت نفس است، سه نور در ابتدای این ماه متولد می شوند،امام حسین علیه السلام که مظهر اتم و اکمل حق جهاد فی الله  است
حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام که تجلی قلب سلیم قرآن و صاحب اجر عظیم و فوز عظیم است و حضرت امام سجاد علیه السلام حماسه ساز کربلا و تداوم بخش مسیر هدایت امامت است.

وی در ادامه خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهریار خاطر نشان کرد: دو مطلب مهم را همواره باید محور برنامه های انقلاب و نظام اسلامی دانست، اول ضرورت حضور مردم در صحنه های مختلف است که مردم در این خصوص با بصیرتی که دارند همیشه در همه حال حضور پر شور و شعوری داشته و دارند.
 
امام جمعه شهرستان شهریار تصریح کرد:دومین موضوع بحث عدم حضور مردم است که دشمنان به دنبال این هستند که  در موقعیت های مختلف نگذارند مردم این حماسه را ایجاد کنند چرا که حضور مردم، موجب اقتدار نظام است، دشمن همیشه بدنبال این است که مردم را از نظام دور کنند تا بتواند پایه های تغییر در نظام را ایجاد کند.
 
حسینی نوری افزود:عبرت از سرنوشت حکومت علوی و مجتبوی را باید سرلوحه کار انقلاب اسلامی قرار دهیم،اگر خدا و مردم در صحنه باشند نظام اسلامی را بس است حضور مردم هم نصرت الهی و هم شکر نعمت الهی است،این را همه میدانیم که انقلاب اسلامی نعمت الهی است که خدا به ما ارزانی داشته است 

امام جمعه شهرستان شهریار در پایان خاطر نشان کرد:دشمن شکست خورده در تمامی میدانها و صحنه ها برای مقابله با انقلاب اسلامی با برخورداری از تمام امکانات رسانه ای و تبلیغاتی بدنبال تصرف ذهن ها و دل ها با  بیان روایت جعلی و تحریفی از حقایق انقلاب  است و به بدنبال پشیمان سازی نامید سازی و آینده سوزی برای نسل هایی هستند که امانتدار این انقلاب هستند.

امام جمعه شهرستان پاکدشت:
شرکت در انتخابات حق و وظیفه ما است


 امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: شرکت در انتخابات حق و وظیفه ما است، جمهوری اسلامی این نعمت را با شعار استقلال و آزادی به ارمغان آورده تا خودمان مسئولانمان را تعیین کنیم.

 حجت‌الاسلام رضا جوکار عصر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پاکدشت، اظهار داشت: ایمان به خدا، رهبری الهی امام خمینی (ره) و وحدت و انسجام ملی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و این سه عنصر عامل حفظ انقلاب نیز هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ما گوش به فرمان رهبر حکیم انقلاب است از این‌رو انقلاب اسلامی به کوری چشم آنهایی که می‌گفتند انقلاب چهل سالگی خود را به چشم نمی‌بیند، مرزها را درنوردیده اما آنها الان چه شده‌اند.

امام جمعه شهرستان پاکدشت بیان داشت: ۲۶۰ هزار شهید از جمله شهدای ترور، دفاع مقدس و مدافع حرم را سند جنایت آمریکای خونخوار و رژیم آدم‌کش و جعلی رژیم صهیونیستی علیه ملت و کشور ایران است.

حجت‌الاسلام رضا جوکار تأکید کرد: امروز همه مردم دنیا در اروپا و حتی مردم آمریکا در مقابل کاخ سفید تجمع کرده و علیه سیاست‌های استکباری آمریکا شعار می‌دهند و این نشان می‌دهد اهداف انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است.

وی تصریح کرد: در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به صحنه آمده و ۴۵ سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم و خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام و انقلاب و بشریت اعلام می‌کنیم.

امام جمعه پاکدشت همچنین ۱۱ اسفند را از مصادیق یوم‌الله خواند و گفت: شرکت در انتخابات حق و وظیفه ما است، جمهوری اسلامی این نعمت را با شعار استقلال و آزادی به ارمغان آورد تا خودمان مسئولانمان را تعیین کنیم، گذشت آن روزی که ۵۰ هزار مستشار آمریکایی سیاست‌های داخلی کشورمان را تعیین می‌کردند.

حجت‌الاسلام جوکار افزود: در روز ۱۱ اسفند ماه با انتخاب افراد اهل امانت، صداقت، ولایتمدار و وفای به عهد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب خواهند شد.