۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۹
کد خبر: 85026146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ورامین: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از انقلاب حراست می‌کنند

ورامین - ایرنا - امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: مردم قدرشناس میهن اسلامی با حضور دشمن شکن در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن بار دیگر به آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته و در تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب از این امانت و موهبت الهی با تمام توان حراست می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمرتضی محمودی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به سرکردگی آمریکای جنایتکار تلاش دارند تا با سیاه نمایی و ناچیز جلوه دادن پیشرفت‌های کشور، مردم را از آینده مأیوس کنند، توطئه‌ای که بارها و بارها با حضور به موقع مردم در صحنه‌های مختلف نظام خنثی شده است.

وی افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال علاوه بر این که انسجام و وحدت ملی جمهوری اسلامی در دفاع از ارزش‌های اسلامی و پایبندی به اصول انقلاب را به اثبات می‌رساند باعث می‌شود تا توطئه و فتنه دشمنان به خودشان بازگشته و از آسیب رساندن به این نظام الهی مأیوس شوند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: مردم فهیم و قدرشناس کشورمان با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه دشمنان نظام را خنثی کنند.

آیت الله محمودی با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور شد: دشمنان نظام بدانند که راه انقلاب به پشتوانه مردم همیشه در صحنه همچنان با قدرت و قوت ادامه داده و توطئه ها و فتنه ها خللی در عزم و اراده ملت و مسئولان در پیشبرد اهداف نظام ایجاد نمی‌کند.

دعوت جمعی از مسئولان جنوب‌شرق تهران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمعی از مسئولان شهرستان‌های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت با دعوت از آحاد مردم و مسئولان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با حضور پرشور خود توطئه و دشمنان قسم خورده نظام و استکبار جهانی را خنثی کنند.

 نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران همچون همیشه با مشت های گره کرده و اراده ای آهنین صفوف راه پیمایی ۲۲ بهمن را به زیباترین شکل شکل می‌دهند تا اقتدار نظام را به جهانیان ثابت کنند.

فرهاد بشیری اظهار داشت: مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان پاکدشت نیز همچون آحاد مردم جامعه به میدان آمده و اعلام می‌کنند که از حنجره ملت بزرگ ایران جز فریاد استکبار ستیزی و عدم سازش با دشمنان انقلاب چیزی نخواهند شنید.

وی خاطرنشان کرد: همه ما فردا می‌آئیم تا ثابت کنیم با هر سلیقه سیاسی و وابستگی به جناح‌های مختلف، در حفظ منافع کشورمان یکدل و همراهیم و فردا در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن دوشادوش یکدیگر حماسه‌ای نو می‌آفرینیم.

فرماندار شهرستان قرچک نیز ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دشمنان نظام در فتنه‌های اخیر و با تحمیل جنگ ترکیبی تلاش کرد تا مردم از آینده نظام دلسرد سازد و بین آنان و نظام جدایی ایجاد کند ولی قطعا حضور با شکوه آحاد افراد جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن این توطئه را نیز همچون ۴۳ سال گذشته خنثی می‌کند.

علیرضا فاتحی نژاد افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران، تجلی وعده الهی و تحقق بخش آرمان‌های متعالی تمامی فرستادگان خداوند متعال است که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده است و مردم ایران اسلامی اجازه نمی‌دهند که دشمنان با توطئه و فتنه‌انگیری آسیبی به این نظام الهی وارد شود.

وی افزود: مردم ایران اسلامی به ویژه اقشار مختلف شهرستان قرچک دوشادوش مردم غیور ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرده و عهد می‌بندند همچون گذشته با حمایت قاطع از ولایت فقیه، در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

فرماندار شهرستان پاکدشت نیز ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز نگاه آزادیخواهان مظلومان جهان به راهپمایی ۲۲ بهمن مردم ایران اسلامی است تا با امید بیشتر در برابر ظلم و ستم ایستادگی کنند. محسن اردستانی افزود: در طول ۴۳ سال گذشته به ویژه فتنه اخیر دشمن تمام تلاش خود را به کار برد تا مردم را نظام ناامید کند و امیدوار است که نتیجه فتنه گری و دشمنی خود را در عدم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نظاره گر باشد غافل از این که مردم از انقلابی که به برکت خون هزاران شهید به دست آورده‌اند دست نمی‌کشند.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی قطعا فردا با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن با مشت های گره کرده و در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران اسلامی، مشت محکمی بر دهان یاوه گوی استکبار زده و امید را در دل آزادیخواهان و مظلومان جهان که چشم به صلابت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دارند، زنده خواهند کرد.

این مسئول یادآور شد: مردم شهید پرور شهرستان پاکدشت نیز همچون سایر اقشار جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد تا به مظلومان جهان بیاموزند که در سایه ایستادگی و مقاومت می‌توانند استقلال و آزادی خود را به دست آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha