یزد - ایرنا - راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن، روز یکشنبه با حضور گسترده و چشمگیر مردم انقلابی، ولایتمدار و بصیر دارالعباده یزد به صورت با شکوه و پرشور در این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم انقلابی و مومن دارالعباده یزد در چهل و پنجمین بهار آزادی با حضوری گسترده و دشمن دشکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن یزد که از میدان آزادی تا میدان امیرچقماق و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برپا شد، بار دیگر با ارمان های انقلاب تجدید بیعت کردند.

این راهپیمایی و همایش بزرگ همزمان با دیگر استانهای کشور با حضور اقشار مختلف مردم از میدان آزادی آغاز و سپس در مسیرهای خیابان فرخی ، میدان شهید بهشتی ، خیابان امام (ره) ادامه یافت و سپس در میدان امیرچقماق با تجمع به پایان رسید.

راهپیمایان در طول مسیر در حالی که در دست خود تمثال مقام معظم رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین پلاکارد و دست نوشته های مختلف مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل به همراه داشتند یاد و خاطره شهیدان و امام (ره) را گرامی داشتند.

در این راهپیمایی حضور نسل جوان و خانواده ها صحنه های زیبای دلبستگی به آرمان های انقلاب اسلامی را نشان داد و اقشار مختلف با حضور پر شور خود بر عزم و اراده خویش برای استمرار ارزش ها و همچنین دفاع از اسلام و انقلاب تاکید کردند.

همچنین در پایان راهپیمایی نیز قطعنامه سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ قرائت و با فریاد الله اکبر مردم تایید شد .

در این قطعنامه آمده است : انقلاب اسلامی ایران حقیقتی برخاسته‌ از سنت الهی و نوآوری بزرگ تاریخی در امتداد حرکت انبیای الهی است که مضمون بعثت را در دوره‌ معاصر تجدید و خطّ مستمرّ بعثت نبوی با اندیشه‌ی بلند یک مرد الهی و با اتکاء به ایمان و عقاید و انگیزه‌ها و عواطف مردمی پایه‌ریزی گردید.

"این بنای استوار که ولادت جدیدی برای اسلام بود، ریشه‌های آن همان شجره‌ی طیبه‌ای است، که «أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ»، و حرکت تمام ناشدنی است که با اتکای به خداوند منان و پیوند عمیق و مستحکم مردم با ایمان و بر پایه مردم سالاری و نقش بنیادین مردم ادامه خواهد یافت و ان‌شاالله به قیام آخرین ذخیره الهی و منجی عالم بشریت بقیة الله الاعظم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) متصل خواهد شد."

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ با حضور پرشکوه مردم دارالعباده و جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) به طور همزمان در ۵۰ نقطه استان یزد برگزار شد.