۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85383455
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

طنین فریاد "مرگ بر آمریکا" در استان یزد+ فیلم

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85383455
طنین فریاد "مرگ بر آمریکا" در استان یزد+ فیلم

یزد - ایرنا - راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن، روز یکشنبه با حضور گسترده و چشمگیر مردم انقلابی، ولایتمدار و بصیر دارالعباده یزد به صورت با شکوه و پرشور در این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم انقلابی و مومن دارالعباده یزد در چهل و پنجمین بهار آزادی با حضوری گسترده و دشمن دشکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن یزد که از میدان آزادی تا میدان امیرچقماق و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برپا شد، بار دیگر با ارمان های انقلاب تجدید بیعت کردند.

این راهپیمایی و همایش بزرگ همزمان با دیگر استانهای کشور با حضور اقشار مختلف مردم از میدان آزادی آغاز و سپس در مسیرهای خیابان فرخی ، میدان شهید بهشتی ، خیابان امام (ره) ادامه یافت و سپس در میدان امیرچقماق با تجمع به پایان رسید.

راهپیمایان در طول مسیر در حالی که در دست خود تمثال مقام معظم رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین پلاکارد و دست نوشته های مختلف مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل به همراه داشتند یاد و خاطره شهیدان و امام (ره) را گرامی داشتند.

در این راهپیمایی حضور نسل جوان و خانواده ها صحنه های زیبای دلبستگی به آرمان های انقلاب اسلامی را نشان داد و اقشار مختلف با حضور پر شور خود بر عزم و اراده خویش برای استمرار ارزش ها و همچنین دفاع از اسلام و انقلاب تاکید کردند.

همچنین در پایان راهپیمایی نیز قطعنامه سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ قرائت و با فریاد الله اکبر مردم تایید شد .

در این قطعنامه آمده است : انقلاب اسلامی ایران حقیقتی برخاسته‌ از سنت الهی و نوآوری بزرگ تاریخی در امتداد حرکت انبیای الهی است که مضمون بعثت را در دوره‌ معاصر تجدید و خطّ مستمرّ بعثت نبوی با اندیشه‌ی بلند یک مرد الهی و با اتکاء به ایمان و عقاید و انگیزه‌ها و عواطف مردمی پایه‌ریزی گردید.

"این بنای استوار که ولادت جدیدی برای اسلام بود، ریشه‌های آن همان شجره‌ی طیبه‌ای است، که «أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ»، و حرکت تمام ناشدنی است که با اتکای به خداوند منان و پیوند عمیق و مستحکم مردم با ایمان و بر پایه مردم سالاری و نقش بنیادین مردم ادامه خواهد یافت و ان‌شاالله به قیام آخرین ذخیره الهی و منجی عالم بشریت بقیة الله الاعظم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) متصل خواهد شد."

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ با حضور پرشکوه مردم دارالعباده و جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) به طور همزمان در ۵۰ نقطه استان یزد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha