پیام مشترک امام جمعه و استاندار یزد: مردم ایران پای نظام ایستاده‌اند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و استاندار این استان در پیام مشترکی تاکید کردند: مردم دارالعباده همراه با دیگر هم‌وطنان با وضو و قصد قربت در راهپیمایی شرکت کرده و با حضور پرشور، کشور و دین را تقویت و ثابت خواهند کرد که به رغم مشکلات هنوز پایبند به دین و انقلاب هستند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، در پیام آیت الله "محمدرضا ناصری " و " مهران فاطمی " آمده است: بیست و دوم بهمن هر سال روز قدردانی از لطف و عنایات خدا و روز تجدید بیعت با امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلابی اسلامی است.

در این روز ملت ایران با حرکت معنوی و انقلاب الهی توانست به معنای واقعی کلمه روی پای خود بایستد و دست رد به طاغوت و همه ابرقدرت‌های جهان بزند و شعار نه شرقی و نه غربی محقق شد و حکومت اسلامی و مردم سالاری به گونه‌ای رشد یافت که امروزه بعد از ۴۵ سال از گذشت انقلاب اسلامی، ایران یکی از کشورهای بزرگ و تاثیرگذار منطقه است.

این پیام می‌افزاید: انقلابی که نشات گرفته از قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) است، الگوی واقعی تمام مردم مظلوم دنیا قرار گرفت که از ظلم و ستم قدرت‌های ظالم به ستوه آمده‌اند و امروزه باید گفت مقاومت اسلامی در منطقه همان دنباله مقاومت مردم ایران و مبارزه با آمریکا، صهیونیسم و دیگر قدرت‌های ستمگر است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۵۰ نقطه در شهرها و مناطق روستایی با حضور گسترده مردم ولایی و انقلابی در سطح استان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha