یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: ۶۱ شعبه اخذ رای شامل ۴۴ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه‌ سیار در روز ۱۱ اسفندماه جاری آرای مردم شهرستان را جمع آوری می‌کنند.

"محمد دهقان بنادکی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۳۳ شعبه‌ در حوزه شهری و محلات مختلف و همچنین ۲۸ شعبه دیگر در مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان برای جمع آوری آرای مردم پیش‌بینی شد.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات در خصوص برگزاری انتخابات سالم و قانونی در منطقه فراهم است گفت: باید همه برای تحقق کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش کنیم.

این مسئول بیان کرد: هیات اجرایی بر اساس مقررات به ماموریت خود برای برگزاری انتخاباتی قانونی، سالم و پرشور در شهرستان ادامه می‌دهد.

دهقان بنادکی گفت: در حوزه امنیت انتخابات باید تمامی مدیران برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند و نسبت به فضاسازی انتخاباتی هم اهتمام خاص بورزند.

وی اظهار کرد: در یازدهم اسفندماه امسال مردم فهیم مهریز در شهر و مناطق روستایی با حضوری پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای بار دیگر روحیه ولایتمداری خود را بروز می‌دهند و همه امور برای برگزاری این رخداد مهم در سطح منطقه بدون مشکلی فراهم است.

استان یزد چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد، از این استان ۲۰۴ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و سه نفر برای انتخابات مجلس خبرگان تایید صلاحیت شده‌اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.