اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس در مهریز یزد مشخص شدند +فیلم

یزد -ایرنا - اعضای معتمدین هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری سه‌شنبه شب در شهرستان مهریز یزد انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست ۲۰ نفر از ۳۰ معتمد دعوت شده شهرستان برای عضویت در هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری اعلام آمادگی کردند که در ادامه با ورقه و رای مخفی، انتخابات تعیین اعضا برگزار شد.

در این نشست به ترتیب " سعید قریشی " با ۱۹ رای، " کاظم سبحان‌ زاده " با ۱۸ رای، " سید رسول محسن زاده " ۱۸ رای، " محمود زارع بیدکی " ۱۸ رای، " علی حیدری" ۱۴ رای، " غلامرضا زارع بیدکی " ۱۲ رای، " سید محمود حسینی " ۱۲ رای و حجت‌الاسلام " حسین زارع بیدکی " با ۱۲ رای به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان مهریز انتخاب شدند.

همچنین بر اساس رای شرکت کنندگان در این نشست نیز " سید رضا حسینی " با ۱۲ رای ، " محمد علی زارع " با ۱۲ رای، " سید ضیاء طباطبایی " با ۱۱ رای، " محمد علی زارع بیدکی " با ۱۱ رای و " مصطفی مهدوی زاده " با ۱۰ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخابات امسال مهریز انتخاب شدند.

فرماندار مهریز گفت: حوزه انتخابیه مهریز یک حوزه گسترده است که ۱۵۰ نفر در مرحله اول نسبت به ثبت نام برای حضور در انتخابات اقدام کردند و باید همه طبق مقررات وظایف خود را انجام دهند.

" محمد دهقان بنادکی " در این نشست به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور امسال اشاره کرد و افزود: باید زمینه مشارکت آحاد مردم در این عرصه مهم فراهم شود.

وی اظهار کرد: تعداد نامزدها با سلائق مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت است و در شهرستان و سطح حوزه انتخابیه هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم.

همچنین " علی جماشی " مسئول هیات نظارت انتخابات مهریز بر همکاری جدی و رعایت دقیق امانتداری توسط همه برگزار کنندگان انتخابات امسال تاکید کرد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفندماه جاری در کشور برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان‌های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه است.

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد و در کنار جاده اصلی شامل به جنوب کشور قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha