فرماندار: ۶۱ شعبه اخذ رای در شهرستان مهریز یزد پیش‌بینی شد

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: ۶۱ شعبه اخذ رای شامل ۴۴ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه‌ سیار در روز ۱۱ اسفندماه جاری آرای مردم شهرستان را جمع آوری می‌کنند.

"محمد دهقان بنادکی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۳۳ شعبه‌ در حوزه شهری و محلات مختلف و همچنین ۲۸ شعبه دیگر در مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان برای جمع آوری آرای مردم پیش‌بینی شد.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات در خصوص برگزاری انتخابات سالم و قانونی در منطقه فراهم است گفت: باید همه برای تحقق کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش کنیم.

این مسئول بیان کرد: هیات اجرایی بر اساس مقررات به ماموریت خود برای برگزاری انتخاباتی قانونی، سالم و پرشور در شهرستان ادامه می‌دهد.

دهقان بنادکی گفت: در حوزه امنیت انتخابات باید تمامی مدیران برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند و نسبت به فضاسازی انتخاباتی هم اهتمام خاص بورزند.

وی اظهار کرد: در یازدهم اسفندماه امسال مردم فهیم مهریز در شهر و مناطق روستایی با حضوری پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای بار دیگر روحیه ولایتمداری خود را بروز می‌دهند و همه امور برای برگزاری این رخداد مهم در سطح منطقه بدون مشکلی فراهم است.

استان یزد چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد، از این استان ۲۰۴ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و سه نفر برای انتخابات مجلس خبرگان تایید صلاحیت شده‌اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha