اردبیل - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مردم اردبیل همانند سراسر کشور با حضور پرشور در انتخابات زمینه تشکیل یک مجلس قوی و مقتدر را فراهم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار غلامحسین محمدی اصل روز جمعه هنگام حضور در پای صندوق رای اظهار کرد: همان طور که مردم عزیز ما در آغاز اعیاد شعبانیه با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و دشمن را ناامید کردند، امروز هم در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت.

وی با اشاره به صف‌های رای‌دهندگان در پای صندوق‌های رای گفت: این صف‌ها و حضور پرشور مردم نشان می‌دهد که مردم همچنان پای آرمان‌های اسلام و انقلاب و نظام ایستاده‌اند و به رغم ادعاها و تلاش‌های بدخواهان و معاندان انقلاب و اسلام از آن حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس( ع) استان اردبیل بیان کرد: همان‌طور که مقام عظمای ولایت فرموده‌اند، شرکت در انتخابات برای همه مکلفین همانند نماز و روزه یک وظیفه شرعی، الهی و اسلامی و یک واجب عینی است.

سردار محمدی اصل اظهار کرد: امروز همانند سراسر کشور در استان اردبیل هم شاهد تحقق اصول راهبردی چهارگانه مقام معظم رهبری یعنی مشارکت پرشور، رقابت، سلامت و امنیت خواهیم بود و مردم اردبیل به عنوان خاستگاه و مرکز ترویج فرهنگ شیعه در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات حاکی از خودباوری و خداباوری مردم ایران است، گفت: مردم اردبیل همزمان با سراسر کشور امروز حماسه جدیدی خلق خواهند کرد و زمینه تشکیل یک مجلس قوی و مقتدر را ایجاد می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: رای بالای مردم در انتخابات زمینه‌ساز تشکیل یک مجلس قدرتمند خواهد بود و مردم ایران با حضور خود، انتخابات را تبدیل به یک دژ فولادین برای نمایش اقتدار جمهوری اسلامی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا ، فرایند رای‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در یک هزار و ۳۸۰ شعبه اخذ رای در استان اردبیل آغاز شده است.