قرچک- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: به منظور آمادگی هر چه بیشتر دانش آموزان برای امتحانات نهایی و کنکور سراسری، اردوی مطالعاتی دانش آموزان پسر و دختر در مدارس نمونه این شهرستان برگزار می‌شود.

روح الله زنجیرانی فراهانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور آمادگی هر چه بیشتر دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس متوسطه دوره دوم برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و امتحانات نهایی و با هماهنگی دبیران مجرب قرچک، اردوی مطالعاتی دانش آموزان ویژه عید نوروز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اردوی مطالعاتی دانش آموزان در فضای کاملا آرام و تخصصی از برنامه‌ریزی مطالعاتی تهیه شده توسط مشاورین استفاده کرده و علاوه بر شرکت در کلاس‌های آموزشی، از برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی به منظور ایجاد نشاط و شادابی استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: در طول زمان برگزاری این اردوی مطالعاتی در ایام نوروز، دبیران مجرب قرچک برای رفع اشکال در مجموعه حضور داشته و کلاس‌های جمع‌بندی دروس برگزار می‌شود، ضمن این که ناظران مطالعاتی برای رفع مشکلات دانش آموزان همه روزه در دو مجموعه دختران و پسران حضور دارند.

زنجیرانی فراهانی گفت: دختران علاقمند به شرکت در این اردوی مطالعاتی می‌توانند با شماره تلفن ۳۶۱۷۰۲۵۹ دبیرستان نمونه ارشاد و پسران می‌توانند با شماره تلفن ۳۶۱۱۵۲۶۰۰ دبیرستان نمونه علی‌بن موسی الرضا(ع) تماس گرفته و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار داشت: این دوره‌های مطالعاتی از اول تا سیزدهم فروردین برگزار می‌گردد.

بیش از ۵۷ هزار دانش آموز در مدارس شهرستان قرچک مشغول به تحصیل می‌باشند.