۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85407673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام اردوی مطالعاتی دانش‌آموزان مدارس قرچک آغاز شد

قرچک- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: به منظور آمادگی هر چه بیشتر دانش آموزان برای امتحانات نهایی و کنکور سراسری، اردوی مطالعاتی دانش آموزان پسر و دختر در مدارس نمونه این شهرستان برگزار می‌شود.

روح الله زنجیرانی فراهانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور آمادگی هر چه بیشتر دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس متوسطه دوره دوم برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و امتحانات نهایی و با هماهنگی دبیران مجرب قرچک، اردوی مطالعاتی دانش آموزان ویژه عید نوروز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اردوی مطالعاتی دانش آموزان در فضای کاملا آرام و تخصصی از برنامه‌ریزی مطالعاتی تهیه شده توسط مشاورین استفاده کرده و علاوه بر شرکت در کلاس‌های آموزشی، از برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی به منظور ایجاد نشاط و شادابی استفاده می‌کنند.

ثبت نام اردوی مطالعاتی دانش‌آموزان مدارس قرچک آغاز شد

وی تصریح کرد: در طول زمان برگزاری این اردوی مطالعاتی در ایام نوروز، دبیران مجرب قرچک برای رفع اشکال در مجموعه حضور داشته و کلاس‌های جمع‌بندی دروس برگزار می‌شود، ضمن این که ناظران مطالعاتی برای رفع مشکلات دانش آموزان همه روزه در دو مجموعه دختران و پسران حضور دارند.

زنجیرانی فراهانی گفت: دختران علاقمند به شرکت در این اردوی مطالعاتی می‌توانند با شماره تلفن ۳۶۱۷۰۲۵۹ دبیرستان نمونه ارشاد و پسران می‌توانند با شماره تلفن ۳۶۱۱۵۲۶۰۰ دبیرستان نمونه علی‌بن موسی الرضا(ع) تماس گرفته و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار داشت: این دوره‌های مطالعاتی از اول تا سیزدهم فروردین برگزار می‌گردد.

بیش از ۵۷ هزار دانش آموز در مدارس شهرستان قرچک مشغول به تحصیل می‌باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha