کاشان - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان گفت: ۱۰۰دستگاه انواع وسیله نقلیه عمومی در قالب ناوگان حمل و نقل مسافر در شهرستان آماده ارایه خدمات‌ به گردشگران نوروزی است.

علی اکبر آقایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از امروز ۲۱ اسفند به صورت اینترنتی و حضوری در محل دفاتر فروش، دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه‌های عمومی و اختصاصی مسافر کاشان آغاز شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان بیان کرد: علی رغم وجود مشکلات در کمبود ناوگان و راننده همه عوامل در تلاش هستند تا زمینه مناسب را برای انجام سفرهای ایمن و مطلوب همشهریان در تعطیلات نوروز فراهم کنند.

آقایی افزود: اکنون۱۰۰دستگاه انواع وسیله حمل و نقل عمومی شامل ۸۱دستگاه اتوبوس و ۱۹ دستگاه سواری، ۱۸۰ راننده در هفت شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری کاشان فعالیت دارند و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی مسافری می باشند.

وی گفت:همشهریان محترم برای تسهیل در ارائه خدمات سفر خود می‌توانند از بستر سامانه‌های موجود فروش بلیت اینترنتی به آدرس www.payaneha.ir و www.payaneha.com، استفاده کنند، همچنین به منظور تسهیل در دسترسی مسافران به اطلاعات سفر خود: شامل مبدا، مقصد، شرکت مسافربری و سایر اطلاعات Qr-code بر روی تمامی بلیت‌های صادره درج شده است.

آقایی افزود: سامانه تلفن گویا و وب سرویس ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های مسافران است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.