۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85433108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جابجایی مسافر در کاشان ۲۱ درصد رشد داشت

۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۴
کد خبر: 85433108
جابجایی مسافر در کاشان ۲۱ درصد رشد داشت

کاشان - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان گفت:مسافران جابه‌جا شده توسط ناوگان حمل و نقل مسافر شهرستان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل‌ از آن ۲۱ درصد رشد داشته است.

علی اکبر آقایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:سال گذشته ۶۵۶ هزار و ۶۳۰ نفر مسافر توسط ۴۰ هزار و ۶۴۸ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری کاشان جابه‌جا شدند.

وی اظهار کرد: همچنین در سال گذشته سواری‌های کرایه‌ هفت هزارو ۲۵۱ سفر را با جابه‌جایی ۲۹ هزار نفر انجام دادند که از نظر تعداد مسافر نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۴ درصد کاهش داشته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان بیان کرد: در این مدت چهار هزارو ۷۸۳ سفر با مینی‌ بوس در شهرستان انجام شده که در این سفرها ۷۲ هزار نفر جابه‌جا شدند و تعداد مسافر نسبت به سال قبل‌ رشد ۱۵.۵ درصدی دارد.

آقایی گفت: اکنون نزدیک به ۱۵۰ دستگاه انواع وسیله حمل و نقل عمومی شامل ۸۱ دستگاه اتوبوس ، ۱۹ دستگاه سواری و ۵۰ دستگاه مینی بوس با ۱۸۰ راننده در قالب هفت شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری کاشان فعالیت دارند و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی مسافری از مبدأ یک پایانه عمومی و ۲ پایانه خصوصی کاشان می باشند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha