یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: راهپیمایی جمعه خشم در حمایت از مردم غزه و انزجار از غاصبان صهیونیستی روز جمعه سوم فروردین‌ماه جاری در ۲۷ منطقه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام " محمد حسین متوسل " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این راهپیمایی بعد از اقامه نماز عبادی ، سیاسی جمعه با حضور گسترده مردم روزه‌دار برگزار و اهالی فهیم استان بار دیگر جنایات اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال در حالی غزه مقاوم، این باریکه عزت و اقتدار و شرافت به استقبال ماه بندگی، بهار قرآن و رمضان الکریم رفت که مردم اعم از زنان، کودکان بی‌پناه و بی‌گناه آن ماه‌هاست که زیر سخت‌ترین شکنجه‌های زجرآور و جنایات وحشیانه و دیوانه‌وار رژیم فاسد، روزهای سختی را سپری می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: بر تمامی مسلمانان و آزادگان جهان واجب است که به ندای عدالت طلبی و حقیقت‌جویی در دفاع همه جانبه و مستمر از فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه این رژیم کودک‌کش صهیونیستی لبیک گفته و با مطالبه‌گری‌های مکرر و فشار به دولت‌های خود سبب قطع شریان‌های حیاتی و قطع کامل راه‌های تجاری و اقتصادی تا پیروزی نهایی این ملت شجاع در کنار آنان بایستد.

متوسل بیان کرد: مردم ولایی استان، فردا با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان و اولین جمعه از سال شمسی ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت صهیونیستی، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زده و همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزه مقاوم اعلام می‌کنند.

این مراسم در شهرستان یزد از محل مسجد ملااسماعیل تا خیابان قیام برگزار می‌شود.