قرچک - ایرنا - امام جمعه قرچک گفت: شعال سال تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب، نقشه راه خدمت رسانی دولت به مردم است و باید به ابعاد مختلف آن عمل کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی روز سه‌شنبه در دیدار با فرماندار قرچک اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تعیین شعار جهش تولید با مشارکت مردم، مسیر را برای حرکت دولت به سمت خدمت‌رسانی و ایجاد فرصت‌های مناسب تولید با ظرفیت‌های مردمی تعیین کردند و باید به ابعاد مختلف این شعار عمل شود.

وی افزود: همراهی و همدلی مسئولان شهرستان قرچک در سال گذشته و اقدامات مناسب صورت گرفته در حوزه‌های مخلتف نوید بخش سالی پربار برای توسعه، پیشرفت و آبادانی هر په بیشتر این شهرستان است که قطعا با همراهی مردم، این مهم محقق می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف شعار سال، به برنامه‌ریزی مناسب و همت والای همه مسئولان نیاز است و قطعا قرار گرفتن دو مولفه جهش تولید و مشارکت مردم، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

فرماندار قرچک نیز در این دیدار اظهار داشت: مسئولان شهرستان قرچک برای تحقق شعار سال با یکدیگر همدل و قسم شده‌اند و قطعا با همراهی مردم اهداف شعار جهش تولید با مشارکت مردم محقق می‌شود.

حسین فخاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان قرچک طی سال گذشته گفت: آغاز عملیات احداث شبکه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب، آغاز عملیات احداث دو زیرگذر روستاهای محمدآباد و داودآباد، تعریض محور قرچک – پاکدشت به طول چهار کیلومتر و افزوده شدن ۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته در ۲ سال گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: در دهه مبارک سال گذشته ۳۶ طرح مهم با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۶۰۸ میلیارد ریال در حوزه های مختلف شهرداری، آب و فاضلاب ، بخشداری مرکزی، بنیاد مسکن، راهداری، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، شهرک صنعتی، جهاد کشاورزی، نوسازی مدارس و اداره برق به بهره برداری رسید که علاوه بر افزایش تولید، فرصت‌های شغلی پایداری را در شهرستان ایجاد کرد.

این مسئول افزود: با کلنگ زنی احداث فاز سوم شهرک صنعتی قرچک، قطعا شاهد جهش تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران خواهیم بود.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.