۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85427866
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قرچک: شعار سال نقشه راه خدمت‌رسانی دولت است

۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷
کد خبر: 85427866
سید حسن میری
امام جمعه قرچک: شعار سال نقشه راه خدمت‌رسانی دولت است

قرچک - ایرنا - امام جمعه قرچک گفت: شعال سال تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب، نقشه راه خدمت رسانی دولت به مردم است و باید به ابعاد مختلف آن عمل کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی روز سه‌شنبه در دیدار با فرماندار قرچک اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تعیین شعار جهش تولید با مشارکت مردم، مسیر را برای حرکت دولت به سمت خدمت‌رسانی و ایجاد فرصت‌های مناسب تولید با ظرفیت‌های مردمی تعیین کردند و باید به ابعاد مختلف این شعار عمل شود.

وی افزود: همراهی و همدلی مسئولان شهرستان قرچک در سال گذشته و اقدامات مناسب صورت گرفته در حوزه‌های مخلتف نوید بخش سالی پربار برای توسعه، پیشرفت و آبادانی هر په بیشتر این شهرستان است که قطعا با همراهی مردم، این مهم محقق می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف شعار سال، به برنامه‌ریزی مناسب و همت والای همه مسئولان نیاز است و قطعا قرار گرفتن دو مولفه جهش تولید و مشارکت مردم، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

فرماندار قرچک نیز در این دیدار اظهار داشت: مسئولان شهرستان قرچک برای تحقق شعار سال با یکدیگر همدل و قسم شده‌اند و قطعا با همراهی مردم اهداف شعار جهش تولید با مشارکت مردم محقق می‌شود.

حسین فخاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان قرچک طی سال گذشته گفت: آغاز عملیات احداث شبکه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب، آغاز عملیات احداث دو زیرگذر روستاهای محمدآباد و داودآباد، تعریض محور قرچک – پاکدشت به طول چهار کیلومتر و افزوده شدن ۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته در ۲ سال گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: در دهه مبارک سال گذشته ۳۶ طرح مهم با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۶۰۸ میلیارد ریال در حوزه های مختلف شهرداری، آب و فاضلاب ، بخشداری مرکزی، بنیاد مسکن، راهداری، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، شهرک صنعتی، جهاد کشاورزی، نوسازی مدارس و اداره برق به بهره برداری رسید که علاوه بر افزایش تولید، فرصت‌های شغلی پایداری را در شهرستان ایجاد کرد.

این مسئول افزود: با کلنگ زنی احداث فاز سوم شهرک صنعتی قرچک، قطعا شاهد جهش تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران خواهیم بود.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha