بوشهر- ایرنا- معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال خار چشم صهیونیست‌ها است که مردم ایران اسلامی با درکی راهبردی از شرایط موجود حضوری حماسی و پرشور در این آیین رقم زدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام هادی صادقی در آیین اختتامیه راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر اظهار کرد: روز جهانی قدس نماد اتحاد مردم با دیدگاه‌های مختلف سیاسی است که در این روز مردم عزیز و روزه‌دار ایران اسلامی با دهان روز پرشور و با عزمی مصمم به آمدند.

وی بیان کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی سابقه ای کوتاه با یک ایدئولوژیکی ساختگی دارد که رویه سیاسی آن در انگلستان شکل گرفته است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد: این رژیم منحوس در پشت صحنه حکومت‌های اروپایی قرار داشته و این حکومت‌ها نیز با تمام توان در خدمت صهیونیست‌ها قرار دارند.

صادقی ادامه داد: رژیم اسراییل اگر تنها بود روزهای اول جنگ کارش تمام بود اما اکنون غرب و بویژه آمریکا و انگلیس با تمام توان به آنان در جنگ غزه کمک می‌کنند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین علل تصویب قطعنامه‌ در شورای امنیت علیه رژیم اشغالگر قدس در چند روز گذشته، نداشتن جرات و توان امریکایی ها برای حمایت از جنایت‌های وحشیانه اسراییل بوده است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه تاکید کرد: امروز «طوفان الاقصی» آبرویی برای حقوق بشر آمریکایی و اروپایی نگذاشته است و راهپیمایی روز قدس سبب شده تا از آبروی مختصر حقوق بشری آمریکا چیزی باقی نماند.

صادقی ادامه داد: دشمن صهیونیستی اگر در حمله به کنسولگری ایران یک شهید صداقت از ایران و استان بوشهر گرفته باید بداند امروز مردم استان بوشهر هر کدام در راه مقاومت و استقامت در راه خدا هر کدام یک شهید صداقت هستند.

وی عنوان کرد: در حالی که غزه در محاصره کامل اسراییل است اما بدون تردید این استقامت‌ها ثمر داده و دشمن را از پا در خواهد آورد چراکه شکست ظالم وعده الهی است.

صادقی افزود: رمز موفقیت مقاومت است و در مکتب انقلابی بخوبی ما آموخته ایم که مقاومت راه پیروزی است که این رویکرد در جنگ تحمیلی بخوبی پرورده شد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه عنوان کرد: در این عرصه با رویکرد مقاومت شهیدانی چون نادر مهدوی به عنوان شهید نبرد مستقیم به آمریکا پدیدار شدند و دشمن را به خاک و خون کشاندند.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی ایران مردم نگذاشتند امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تنها بمانند و هر جا که نیاز به حضورشان بود پرشور و محکم به میدان آمدند.

صادقی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در روز قدس امسال با صلابت در راهپیمایی شرکت کرده و مایه یاس و ناامیدی دشمنان شدند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه همچنین با تاکید بر ضرورت تلاش برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب مردم باید خرده سرمایه خود را برای تولید بکار گیرند و در مسیر تولید و تحقق شعار سال گام اساسی بردارند.

وی بیان کرد: با صبر و تحمل سختی و مشکلات با وعده الهی گشایش و گره‌گشایی حاصل خواهد شد.

صادقی تصریح کرد: اتحاد و حمایت از رهبری بزرگ‌ترین دستاورد در راه دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب است که این مهم در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز بخوبی در اقصی نقاط ایران اسلامی به چشم می آید.