آستارا - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان آستارا گفت: هم افزایی و ارتقاع امنیت به کمک مردم از اولویت های کاری بسیج مستضعفین است و بر آن اصرار داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ بهزاد قنبری عصر روز شنبه در جشنواره انتخاب موفق ترین رده های بسیج در سال ۱۴۰۲ ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آستارا اظهارکرد: با انتخاب رده‌های برتر در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و بسیج اقشار (دانش آموزی، خواهران، فرهنگیان) و گردان های امنیتی و بیت المقدس و همچنین قرارگاه یازده گانه، سند اعتلای بسیج در این جشنواره نشان داده شد.

وی افزود: ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ رده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آستارا که شامل حوزه های شهری و حوزه‌های مشترک است و همچنین انتخاب پایگاه های برتر، بر اساس جشنواره در ۱۲ قرارگاه مقاومت بسیج برگزار شد و از برنامه‌های این جشنواره بود.

به گفته فرمانده سپاه شهرستان بندر مرزی آستارا، جشنواره حاصل تلاش بسیجیان و پایگاه های مقاومت بسیج است که در این جشنواره پایگاه ها دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند و منتخبین این جشنواره که در جشنواره مالک اشتر نیز تقدیر می شوند.

سرهنگ قنبری ادامه داد: با توجه به تنوع محیط تعاملی بسیج در سطوح مختلف جامعه، ضمن تکمیل چرخه کنترل اشراف که منجر به افزایش بهره وری در بسیج می‌شود، می‌توان به کشف افق‌های جدید مدیریتی و عرصه‌های نو پدید اجتماعی دست یافت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بندر مرزی آستارا بیان کرد: به دستور رئیس سازمان بسیج، علاوه بر سلسله مراتب سازمانی سازمان بسیج مستضعفین، نمادها و الگوها در راستای اجرای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در اقشار مختلف جامعه بررسی و شناسایی و با شاخص‌های نسبتا قوی انتخاب شدند و دراین جشنواره حضور دارند.

در پایان از موفق ترین رده های بسیج شهرستان آستارا با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.